Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '08

 
Kategori
Fotoğraf
 

Evde Fotoğrafçılık Kursu

Evde Fotoğrafçılık Kursu
 

Geçen yıllarıma hayıflanarak fotoğrafçılığın o büyülü dünyasına adam atmaya karar verdiğimde herşeyde olduğu gibi burada eğitimin şart olduğunu biliyordum. Aslında en güzeli bir fotoğrafçılık kursuna yazılmaktı. Ancak ne yalan söyleyeyim buna pek vakit ayırmam en azından şu sıralar pek mümkün gözükmüyordu. Bu durumda geriye bu amaçla hazırlanmış iyi bir çoklu ortam çözümü bulmam kalıyordu. Çok aramadan National Geographic' in 4 CD' den oluşan eğitim seti karşıma çıktı.

Her ne kadar dergi geçmiş sayılarında bu seti parça parça vermişse de ben bunu kaçırmıştım. Ancak çözümsüz değildim. Bu çalışma Yalçınlar Foto ile beraber yapıldığı için 4 CD' den oluşan bu seti Yalçınlar' dan 50TL karşılığı satın aldım.

Eğitim setinde fotoğrafçılığın her türlü teknik detayından, geçirdiği gelişim evrelerine, National Geographic' in hayatı fotoğraf olmuş profosyonel fotoğrafçılarının anılarına ve izlenimlerine kadar herşeyi bulmanız mümkün. Eğitimin hazırlanma sırası ve sunuş şekli sizi hiç sıkmadığı gibi oldukça fazla sayıda yer verilmiş videolarda anlamayı pekiştiriyor. Diğer önemli bir artı da öğrenilen bilgilerin gerçek hayattaki etkisinin ne olacağını görmenize yarayan simülatör araçları. Özellikle fotoğrafçılığa benim gibi yeni başlayan ve bu işin teknik terimlerini pek bilmeyen kişiler için bu araçlar anlamayı daha da kolaylaştırıyor.

Özellikle amatör olup daha üst noktalara gitmek isteyen kişiler için oldukça faydalı. Sadece SLR makina sahipleri için değil kompakt makina sahiplerinin de göz atmaları gereken güzel bir eser.

Saygılarımla.
 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..