Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Evde Kal Yetiyor Mu

Korona Virüsünden

İnsanlarımızı korumak için

Özellikle

Yaşlılar başta olmak üzere

Evde kal

Uygulaması yapılıyor

Ben

Bu uygulamayı

Cezai durum taşıdığı için

Doğru bulmuyorum

İyilik üretmeye çalışan Devlet

İşin içine ceza katmamalıydı

Ceza

İlişki bozukluğu göstergesidir

Bu şu demektir

Senin yapmayın dediğinizi

Halk doğru bulmuyor

Kafası nasıl eserse öyle yapıyor

Bir de şu şaşırtıcı

Dışarı çıkan yaşlılar 3150 TL

Para cezası ödüyorlar

Bu Allah’a reva mı ya

Ben bir emekli öğretmen olarak

3500 lira maaş alıyorum

Zaruretten dolayı dışarı çıkarsam

Neredeyse maaşım cezaya gidecek

Olmaz bu

Yanlış bu

Yanlış yanlış yanlış Devletim yanlış

Sevgi Devleti

Bu yanlışı yapmaz

Sen de yapmayacaksın Devletim

Senin görevin

Beni ve bizleri yani halkı

Güzellikle tatlılıkla zararsızca

Doğrulara uydurup öyle hizmet etmektir

Şunu unutma ki Devletim

Devlet zaten bir güçtür

Devlet bu gücünü halk için

Halkı güzelliklere çekip öyle yaşatmak için

Saygı sevgi içerisinde kullanacaktır

Bugünkü yaklaşımınız

Bunun için yanlış Devletim

Bakın ben ne diyorum

Halkı korumak istiyorsunuz tamam

Kabulümdür

Bu koruma karantinayla ulursa yetmez

Ne zamana kadar devam edecek bu

Bunu bilmeli halkımız

Ve de

Siz Devletim ilaç yaratacaksınız öncelikle

Bu ülke

Cahiller ülkesi değil Devletim

Birçok bilim insanımız var bugün için

Gerekirse

Dışardan da bilim insanı getirebilirsin de

Bu veriyi alacak bilim inşalarımız

Her türlü incelemeden geçirecek

Nasıl yok ediliyor araştıracaklar bulacaklar

Bu konuda da asla geç kalmayacaklar

Bilim insanlığı

Derin düşünce güdümünde mutlak çözüm bulur

Bizim bilim insanlarımız da böyle olmalılar

Çabuk şekilde

Şu korona Virüsüne ilaç bulmalılar

Ben ısrarla bunu bekliyorum işte

Devlet ki halkı seven Devlet

Ne yapıp yapacak bu ilacı bulduracak

Ve yaşama geçirecek

Halkını bu virüs korkusundan ve belasından

Koruyacak kurtaracak

Bu tür yaklaşımları da her konuda yapacak

Devlet değimiz Devlet budur işte

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..