Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '07

 
Kategori
Güncel
 

Evde kalmış kızlar duyun hocanın sesini!

Evde kalmış kızlar duyun hocanın sesini!
 

Aslında bu yazıyı sabahtan yazacaktım işlerimin yoğunluğu malum akşama kaldı. Neyse konuya gireyim.

Ay evde kaldım ya, tabi 18’ likler de öyle. Görüyorsunuz değil mi, “Kızlar 9 yaşında evlenebilir” diyormuş Bursa Uludağ Üniversitesi İlahiyat Fakültesi öğretim üyesi Prof. Dr. Hamdi Döndüren.

Yapma be hocam o zaman benim torunumun çocuğu olması gerekli. 10’ unda benim olsa, 20’ sinde çocuğumun, 30’ unda da torunumun çocuğu olacak. İyi güzelde bu kadar nüfus patlamasının altından nasıl kalkarız. Kızlar 9 olursa erkeklerde herhalde 13 falan olur. Cinsel organların geliştiği yaşlar, normaldir. Haydi anne - babalar çeyiz almaya, boşverin okulu falan değil mi? Diplomada gerekmez. Nasıl olsa hocam okumuş, bide profösör olmuş. Yeter vatana millete. Nereye gidiyor bu Türkiye?

Başkalarına köle olsun diye, 9-10 yaşlarında evlensin diye mi doğuruluyor bu kızlar, ama doğudaki bazı illerde hep böyle hoca söyleyince hepimiz tepki gösteriyoruz hoca dediğimde Prof. Dr., arada fark çok. Aslında Türkiye’ nin gerçeği, yine her şeyin başı eğitime gidiyor. Anne babanın eğitimine, ardından çocuğun eğitimine. Peki Üniversite hocasının eğitimine ne demeli. Dersinde yüzlerce öğrenci onu dinliyor, İlahiyat fakültesinde hep erkekler yok ya. Peki o kızlara gidin evlenin mi diyor ki. Onlara ne diyor ki merak ediyorum. Yazık yazık, evde kalanlara yazık, okuyamayanlara da yazık. Gündem gene bazı blogcu arkadaşları konuşturdu. Helal olsun.

 
Toplam blog
: 82
: 1963
Kayıt tarihi
: 13.10.06
 
 

Müzik ve amatör fotoğrafçılıkla ilgileniyorum. Yazma isteği içimde vardı. Mutlaka bir gün düşünce..