Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Evde Survivor halleri

Evde Survivor halleri
 

Survivor yarışması sanırım bir bana itici geliyor. Aslında programda bi’şey yok da, bana gıcık gelen Cenk’in, programı fazlasıyla önemsemesi galiba.

Odadan odaya bağırır :

-Öbroşkoooooooooooooo bu Yiğit var ya Metinle & Eda’nın akrabasıymış.

- Onlar kim be ??

-Ebrashca sana yuh diyorum. Metin Özülküyle Eda işte

-Heee bizim Eda yaa şöyle desene. (hey yarabbim Eda Özülkü’yü en son bum bum bum daldan hop dala uçtum şarkısının klibinde görmüştüm. -Pardon O Seden Gürel’miş.

Short-eared_Owl_346

(ay ne vaaaaar ?! )

Tabii arada göz kulak misafiri de olmuyor değilim :

-Cenk bu Hüdai midir nedir ne gıccık, ne sinir bişe yaaa döverim ben bu çocuguuuu accayip kuruluyorum bunaaa

- Hüdai diil o TURABİİİİ!!

*************************

-Cenk ben taktım bu Turabi’ye. Böyle sabah başlasam akşama kadar dövsem hırsımı alamam gibi geliyo.

 -Turabi’ye laf yok dövüşçü O, hem uzakdoğuda bıdı bıdı bıdı… Sonra Mersin’de bıdı bıdı bıdı… Ondan sonra….

Uzuuuun uzun adamın hayat hikayesini anlatıyor. Evlilik yıldönümünü sorsan bilmez.

3493994325_b1cd42b88f

-Cenk sence ben burada yarışsam kaç hafta kalırdım??

-Ebrarcım senin katılabileceğiin bir yarışma değil bu. Burada insanlar kıran kırana yarışıyor, koşuyor, atlıyor , zıplıyor düşüyor,çamura bulanıyor, dahası aç kalıyor. Sana bunlar birazcık zor gelebilir. Özellikle de aç kalma kısmı!

-Ayyy bu nasıl bir ödül anlayışı. Gitmişim oraya ana yok baba yok başımda açlıktan yerdeki kumları yemeye başlamışım, neymiş ödül, bi kova tavuk?! Vallahi bi kümes tavuk verseler yine yetmez bana. Ay şimdiden midem kazındı?!

*****************************

-Cenk bu Alp Kırşan elenmemiş miydi??

-Ebrashca?!?!?!? Alp Kırşan sunucuuu!!

-Aman tamam be!

********************************

-Cenk bunlar ne yiyo öyle iştahlı iştahlı, canım çekti valla.

-Ebrashca adamlar aç sürekli ceviz tarzı bişey yiyolar. Şimdide onların yemeğine mi gözünü diktin??

-Ay ne dikicem gözümü merak ettim sadece. Ayyyy benim içim çekildi acık peynir ekmek yicem sen de ister misin?

maxresdefault

(acıktım kıh!)

Baktım Survivor fazlaca hayatımıza girmeye başladı, olacak gibi değil  kendime bir dizi buldum akşamları internetten eski bölümlerini izliyorum. Sessiz sedasız takılıyorum kendi çapımda. Cenk’den itiraflar :

-Ebrashca ben senin en çok hangi halini seviyorum biliyo musun? Kulaklığını takıp dizi izliyosun ya işte o halini.

-Ayyy Ceeeenk sen beni mi izliyosun öyleee :))  diye tam jöle kıvamına gelmişken ben ,

-Yoo dizi izlerken çok sessiz oluyosun ya onu diyorum :)

hihoho pek güldüm.

Yine survivor’a dönecek olursam, tam bir survivor canavarı olan anneannemle yazımı sonlandırmak istiyorum:

Anneannem büyük bir heyecanla yarışmayı izler:

- hadi oğlum hadi bismillah de at !

Neşe dolu akşamlaaar :)

 
Toplam blog
: 13
: 479
Kayıt tarihi
: 07.03.12
 
 

17.04.1983 / İstanbul doğumlu , kocasının Ebrashca’sı ,anne-babasının hala bebeği, abisinin karde..