Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Evde tek başına

Evde tek başına
 

Geçen hafta ani bir kararla ayaklandık. 19 Mayıs tatilinde Annemle Trabzon'a gidip, anne-anneanne-teyze ile kız kıza tatil yapacaktık. Teyzem hemen Ayder Yaylası'nda otel ayarlama işini üstlendi, anneannem pek sevindi, annem ise bavulunu hazırlamaya başladı bile.

Her şey ayarlandı yıllardır bu altın kızlarla baş başa tatilimiz olmamıştı..

Ben tabii, Cenk şimdi ben de yokum bayağı üzgün olur filan diye düşünüp en azından evde yalnızken mutlu olsun diye ona sevdiği kekten yapayım, bir kaç sürpriz bırakayım diye planlar yaparken :

-Alo Cenk, ben şimdi markete gidiyorum, sana yiyecek bi'şeyler yapmak için alışveriş yapıcam. Ne yapayım ne istersin?? Yemeklerin yanında kek börek filan da yapıcam .

-Heh Ebrashcam yap tabii, hem sen yoksun ben evde tek başıma her gün pizza pizza sıkılırım. Hani o etli pilav var ya heh ondan yap, havuçlu tarçınlı kekten yap ama tarçın fazla koyma, büyük kalıpla yap Tufanla bize yetsin.

-Aa Tufan'ı mı ayarladın tamam O'nun sevdiği börekten de yapayım.

-Yap tabii bol bol yap ama bizim çocuklar da gelir zaten.

-Sonra çorba da yap, bol bol meyve al dolaba, bir de abur cubur bir şeyler işte kileri de doldur sonra........ bıdı bıdı bıdı... bıdı.. bıdı..

-Cenk iyi misin ev markete 1.5 dakika uzaklıkta ne istiyosan alırsın.

-A öyle tabii de ne bileyim işte evde sen yokmuşsun gibi olmasın. Dolaplar dolu olsun. (yalnızlık fobisi var herhalde dicem ama pek Cenk'i tanımlamıyor) Sen şimdi 5 gün yoksun az değil yani (bu arada sesi bir alem bir mutsuz).

-İyi hadi kapatıyorum akşam konusurz.( ayy gitmesem mi acaba diye bir yandan da düşünüyorum)

Ben telefonu daha telefonu kapatmadan Cenk beyefendisi kapattım sanır ve arkadaşıyla konusmaya devam eder:

-Olm var ya süper olucak kurarız oyunu sabaha kadar turnuva. Ben takımı bu akşamdan kurucam zaten Aguero bende (Manchaster city oyuncusu kendisi aaa bilmiyor muydunuz??) Cavani'yi zaten aldım ( bu abi de ParisSG'de oynuyor Cenk Bey sayesinde genel kültürüm taban yaptı! )

-Aloooo Cennkkk?!?! Alacağını al şimdiden kimseye kalmasın oldu mu???

Deriin bir sessizlik veee

-Ebrashcaaaaaaa kapatmadın mı sen ?? lalalalaaaaa

 

 (oleeey ev bana kaldıııı)

***********************

Neyse ben üzerime düşenleri yaptım, yemeklerini kekini böreğini hazırladım.

Koskocaman kabarmış keki görünce -Ebrashcaaa bunu iyice saralım kimse yemesin tamam mı??

-Cenk ikimiz varız evde ben zaten yemiyorum hepsi senin, içine dalıp çıkabilirsin. İstersen sarılır uyursun hiç kimse senden almaz meraklanma.

-Yok hayır saralım yeter, çocuklar gelince taze taze olsun. Cipsler filan hangi kaplara koyucam?? Ayrıca gece acıkırsak tavada sucuk yaparım. Tavalar nerde onların yerini de söyle??

-Cenk tavalar şurda , bak gecen seferki gibi tavayı almaya üşenip döküm tencerenin içinde sucuk yapmaya kalkarsan bozuşuruz ona gore.

-Tamam tamam Ebrashca öğrendim ben şimdi sen hiç meraklanma. Evi bıraktığın gibi bulacaksın.

 

Ona şüphem yok tabii, yıllar once ben bir iş seyahati için bir yerlere gitmiştim, Cenk yine hummalı çalışmalar içerisindeydi. Evi çocuklarla doldurdu turnuvalar sabahlara kadar oyunlar ben tabii dönüşte eve girer girmez mi kavga çıkarsam yoksa biraz hal hatır edip mi çıkarsam diye planlar yapıyorum. Kesin ev mahvolucak boş bardaklar, tabaklar her yerlere sacılmıs olucak diye düşünmüştüm.

Geldiğimde gördüğüm manzara karşısında sevinçten çiftetelli oynama başladım.

Bütün bulaşıklar yıkanmış, bulaşıklığa nizami bir şekilde dizilmiş, yerler süpürülmüş, koltuk yastıkları pataklanıp yerleştirilmiş, son olarak köşede yerde duran mavi tombik saksımın içine çiçek konulmuş, bir yerlerden dantel örtü bulunmuş ve orta sehpaya çapraz örtülmüş, saksı da bu örtünün üzerine konulmuştu anne gibi :)

Cenkkk ayy bu ev mis olmuş yaa çok teşekkür ederim.. Vallahi iğrenç bir evle karşılaşacağımı sanmıştım.

-Ya siz kızlar bizi ne sanıyorsunuz bir avuç dağ kaçkını mı?? Çocukların eşleri de zırt pırt aradılar aman evi dağıltmayın aman toplayın bu ne yaa biz neden öyle pis bırakalım kaldı ki oturduğumuz yerden kalkmadan oyun oynayıp duruyoruz nereyi kirletelim??

 Aman tamam be çok bilmiş erkek cinsi n'olcak.

Neyse gözüm arkada değil yani. Çok güzeeel bir akşam olsun. Dilediğiniz şeylerin habercisi once rüyanıza girsin sonra kucağınıza düşsün :) 

 
Toplam blog
: 13
: 479
Kayıt tarihi
: 07.03.12
 
 

17.04.1983 / İstanbul doğumlu , kocasının Ebrashca’sı ,anne-babasının hala bebeği, abisinin karde..