Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '15

 
Kategori
Egzersiz
Okunma Sayısı
854
 

Evde vücut geliştirme | Süper karın antrenmanı

Evde vücut geliştirme | Süper karın antrenmanı
 

evde karın antrenmanı


Hepimiz fazla kilolarımızı ilk olarak karın bölgesinden vermeyi amaçlıyoruz. Giydiğimiz kıyafetlerde de en fazla karın bölgesindeki fazlalıklar görülüyor. Bu sebeple spora başlamayı düşünen kişiler ilk olarak karın bölgesinde incelme ve dolaylı olarak kilo vermeyi amaçlıyor. Karın egzersizleri için spor salonlarında birçok ekipman bulunuyor. Ancak çoğumuzun zamanı kısıtlı olduğundan ya da kişisel sebeplerden spor salonlarına gitmiyoruz. Bu durum evde vücut geliştirme egzersizlerini yapamayacağımız anlamına gelmiyor. Sabahları kalktığımızda dinç haldeyken düzenli olarak yapılan hareketlerle karın bölgemizdeki fazlalıkları atarak oldukça güzel bir görünüme sahip olabiliriz. Ancak doğru hareketlerin yapılması ve düzenli olarak bu hareketlere devam edilmesi bu gelişimde çok önemli.

Hem bayanlar hem de erkekler için karın bölgesinin sahip olduğu görünüm çok önemli. Erkeklerde düzgün bir vücudu gösteren en önemli bölgelerden birisi. Özellikle karın kaslarının belirgin olması bir erkeğin vücudunun görünüşünü olumlu yönde etkiliyor. Benzer bir şekilde bayanların da karın bölgesi en çok önem verdikleri bölgeler arasında. Özellikle yaz aylarında giyilen bikini ve mayolarda karın bölgesinin sahip olduğu görünüm, fiziksel görünüşlerinde büyük rol oynuyor. Bu sebeple de hem bayanlar hem de erkekler bu egzersizlere önem veriyor. Bu egzersizleri evde hiç ekipman gerekmeden tek başınıza rahatlıkla yapabilirsiniz. Bunun için kendinizi şartlamalı ve düzenli olarak her gün bu hareketleri yapmalısınız.

Evde vücut geliştirme programı hazırlarken, karın kısmındaki gelişim ve düzelme için mekik ve benzeri hareketler kullanılabilir. İlk olarak köprü hareketi önerilebilir. Yere uzandıktan sonra dizlerimiz kırarak, ayak tabanımızı yere bastığımızda istenilen pozisyonu almış oluruz. Sonrasında kalçanın yukarı ve aşağı hareketiyle egzersiz başlamış olur. Bu egzersiz hem sırt ağrılarına iyi gelirken hem de karnınızın sıkılaşmasını sağlamaktadır. Basen bölgesindeki yağlarda oldukça etkilidir. Bunun dışında yere uzanmış bir haldeyken bacaklarımızı karnımıza kadar çekerek yapılan egzersiz de en iyi karın bölgesi egzersizlerinden biridir. Özellikle bacaklarımızı aşağı doğru salabileceğimiz yatak benzeri bir bölüm varsa bu hareket oldukça etkili olabilir. 10 kez bu egzersizi uyguladığınızda dahi karın bölgenizdeki yanmayı hissedebilirsiniz.

Kaynak: http://www.uvfitness.gen.tr/uvfitness-evde-vucut-gelistirme-serisi-incelemesi

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 60
Toplam yorum
: 5
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 6957
Kayıt tarihi
: 31.07.14
 
 

Mühendisim.  Kendimi geliştirmeyi ve hobilerimle uğraşmayı çok severim. Sürekli seyahat eden, bol..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster