Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '08

 
Kategori
Spor
Okunma Sayısı
541
 

Evdeki hesap Chelsea'ye uymadı! 2:0

Evdeki hesap Chelsea'ye uymadı! 2:0
 

***Başın öne eğilmesin!***



13 sayısının uğursuzluğuna şimdi inandım, İstanbul'daki maçta 13. dakikada Deivid de Souza kendi kalemize gol atmıştı. Bugün ise 13 numaralı Michael Ballack, 3. dakikayı henüz geçmişti. Hem de kupaya 3 maç kala...O gün Deivid'in attığı golü umursamamıştım, hatta dalga bile geçmiştim. O golün değeri şimdi anlaşıldı. 2-0 olsaydı belki maç uzayacaktı.

Fenerbahçe, beklenilen Chelsea akınını ilk dakikalarda durduramadı, o kadar olacak, kolay mı? Kendi sahasında seyircisiyle bir İngiliz takımı, dev filan da değilmiş üstelik, bu sadece benim görüşüm değil, herkesin ortak görüşü. Yine de ben Fenerbahçe ile gurur duydum, tebrik ediyorum çok güzel oynadılar, daha fazlasını bekliyorduk ama olmadı. Hayaller başka bahara kaldı. Chelsea de çok rahat değildi, başabaş gitti oyun 87. dakikaya kadar. Hakem ve şans diğer maçtaki kadar bizim yanımızda değildi.

Teknik direktör Zico, lig maçlarına göre takımı farklı bir düzenle çıkardı, Semih ilk onbirde, Kezman sonra girdi oyuna. Kazım önplandaydı ama, yeterli değildi. Deneyimin önemli olduğunun göstergesi, hoş diğer oyuncularımızda Avrupa'da çok deneyimli değiller, en deneyimli olan Roberto Carlos, Sevilla maçında aldığı darbeden sonra hala iyileşemedi.

En özverili ve etkili oynayan Lugano'ydu, bırakın savunmayı neredeyse gol atacaktı. Edu ve Gökhan Gönül de öyle. Volkan yine mükemmele yakın oynadı. Yerinde kurtarışları oldu. Vederson'un kaptırdığı toplar olmasa belki goller bile olmayacaktı.

Mehmet Aurelio yine iyi oynadı, ona kimse bir kulp takamaz, bugüne dek oynadığı her maçta elinden gelenin fazlasını yaptı. Alex, çabaladı ama olmadı. Sanki biraz geride kaldı. En büyük hayal kırıklığımız ise buradaki maçın kahramanı Deivid oldu. Her maçın kurtarıcı adamı olmaya alıştırdı bizi. Kadıköy'de çektiği gibi bir şut attı ama kaleye uzak düştü. Yine son dakikalarda Lugano ve Gökhan Gönül son vuruşları kaleye gönderemedi.

Keşke Uğur Boral daha önce girseydi ya da ilk başta çıksaydı! Onun dışında başka diyecek bir sözüm yok. Selçuk, Maldonado değişikliği iyi olabilirdi, Maldonado gripten antrenmana bile katılmadı, çok yavaş ve etkisiz oynadı. Bu lig için büyük umutlar beslediğimiz Carlos, hazır olmadığı için yoktu kadroda. Son dakikalarda Ali Bilgin'in girmesi de gereksizdi, zaten maç bitmiş, koşmayan adam ne yapacak?

Eee, turu geçemedik, ne yapalım, önümüzdeki maçlara bakacağız, Türkiye Ligi'ne döneceğiz. (Klasik futbolcu deyimiyle) Üzüldüm, hem de çok, çünkü yenemeyeceğimiz kadar iyi değildi Chelsea. Ne kadar zengin ve güçlü takım olursa olsun, formda değildiler. Onlar da şanssızlık yaşadılar, dünyanın en iyi kalecisi seçilen Cech sakatlanmış, ikinci kaleci Cudicini de oyunda sakatlanınca, henüz ısınamadan 3. kaleci Hilario devraldı kaleyi, biraz daha uzaklardan sert şutlar denense ve hücum edilse bu bizim için iyi bir şans olabilrdi..

Biz turu kaybettik, Zico'nun değeri düşmez, ama onlar elenseydi, Avram Grant çukura düşecekti. "Yenersek tarih olur, yenilirsek ben tarih olurum, demiş gazetecilere. Onlar bu turda gider nasıl olsa...Diğer İngilizlerden Liverpool, Arsenal'i eledi.

Şimdi bu turda Beşiktaş'ı eleyenle Fenerbahçe'yi eleyen karşılaşacaklar. Liverpool bizim intikamımızı alır nasıl olsa!

Buraya kadar bizi getiren maçlar bize deneyim olsun, aynı hataları birkez daha yapmayalım!

Artık maç sonucu yazılarım bir eksik olacak, yorumlar azalacak, tüh bee! Hemen MB.'de bir turnuva düzenlemek gerek, acilen...

İyi geceler, buruk rüyalar Fenerli ve Feneri bu yolda destekleyen arkadaşlar!


****
Resim:
http://www.antu.com.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

rakibini ekarte etmek için sahaya çıkmadı. İstanbul'daki averajını kullanarak, bir karambol golü ile işi bitiririm mantığı oyuna hakimdi. Buda olmadı. Bazı yorumlarıda okudum, futbolcu alması gerek falan deniliyor. Bu kadronun futbolcuya değil, yönlendirmeye ihtiyacı var. Çünkü FB çok kuvvetli ve zaten güçlü. Sağlık olsun, bir başka zamana. Selamlar...

Yalnıztürk 
 10.04.2008 9:37
Cevap :
Zico gününde değildi, fahrettin Bey, golün erken gelmesi desem her maçta vardı öyle bir gol...Kazım'ın kadroda olması oyun düzenini değiştirdi, o plan tutmadı, keşke eski şablonla çıksalardı....Forvet ihtiyacı var...Semih kısa süreli oyuncu, Kezman da kaprisli ve zayıf...Cüsseli bir Afrikalı olsa iyi olacak, şampiyonlar ligi için...Siz GS.yi düşünerek ihtiyaç yok diyorsunuz değil miii? :))))) Selamlar-saygılar...  10.04.2008 10:03
 

13 sayısı hristiyanların uydurduğu bir hurafedir.İslamiyette uğursuzluk diye bir şey yoktur.Peygamberimizin doğum yılı ve İstanbul'un fetih yılının toplamı 13 yaptığından dolayı hristiyanlar uğursuz ilan etmişlerdir.

Yilmaz Türkay 
 09.04.2008 22:03
Cevap :
13 sayısı benim uğurlu sayımdır üstelik, bir önceki yazımla ilişkili olduğu için öyle bir giriş yaptım....Bilgi verdiğiniz için teşekkürler, bu konuyu bilmiyordum...selamlar...  10.04.2008 9:29
 

Üç gol attık birini onlara saydılar, yoksa elemiştik :) Şaka bir yana dikkatlerden kaçan bir nokta, bu yıl Fenerbahçe'mizin aldığı puanlarla UEFA sıralamasında daha üst sıralara çıktık. Başarımızı kıskananlar nerede? Kaç puan topladılar? Beşiktaş gruptan çıksaydı GS üfürükten takımlara puan kaybetmeseydi daha da yukarılarda olacaktık. Herkes Fenerbahçe'mizin başarısını alkışlamalıdır. Selamlar. Saygı ve sevgilerimle

İlyas Bayram 
 09.04.2008 17:13
Cevap :
Biz alkışlıyoruz ya yeter, epeyce varız nasıl olsa...Ülkeye kazandırdığı prestij ve puanlar bile birkaç yıl yeter. En azından yabancı transferlerinde kolaylık olacak...Üzülsem de onları candan kutluyorum...Ahh o Deivid, adam ciddi olamıyor bir türlü, selamlar-saygılar...  09.04.2008 18:11
 

Sonuç ne olursa olsun Fenerbahçe’nin Türkiye’yi alnının akıyla temsil ettiğini inanıyorum. Çeyrek final de bir Türk takını izlemek gerçekten keyif vericiydi.

Ali Gülcü 
 09.04.2008 14:13
Cevap :
Hemen atlattık bak, sayın Gülcü, biz başarıyı ve başarısızlığı senelerce konuşmayız:))) Şimdiden 2008-2009 sezonuna yöneldim ben, bu sezon bitmiştir...sağol-varol desteğini içimizde hissettik inanın...Avrupa maçlarında ama diğerlerini bilmiyorum...selamlar-saygılar ve de teşekkürler...  09.04.2008 15:24
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 480
Toplam yorum
: 2957
Toplam mesaj
: 478
Ort. okunma sayısı
: 2016
Kayıt tarihi
: 27.03.07
 
 

Üstkimliği ile insan, altkimliği yeterince kalabalık birisi; Eş, anne, öğretmen emeklisi. Doğa, H..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster