Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '20

 
Kategori
Mizah
 

EVDEN ÇIKAMIYORUZ

EVDEN ÇIKAMIYORUZ

 

Şu Corona Virüs dolayısıyla evlerden çıkamıyoruz. Televizyonda dizi programları kaldırıldı. Devamlı haber izlemek moralimizi bozuyor. İstedim ki bir an olsun gülelim. Aşağıdaki fıkraları sizler için derledim umarım beğenirsiniz. Selam ve sevgilerimle.

 

 NAHİDE ÇELEBİ

 

EŞEK

Gariban bir köylü şehre inmişti. Büyük bir mağazada iki kişinin karşılıklı oturup konuştuklarını gördü. İçerde bir masa ve üç dört koltuktan başka bir şey görünmüyordu. Merak etti ve içeri girdi: “ Selamünaleyküm ağalar. Aleykümselam hemşerim ne istiyorsun? “Merak ettim acaba burada ne satıyorsunuz? Köylü ile dalga geçmek isteyen satıcı sırıtarak cevap verdi:

“ Eşek satıyoruz.” Köylü de taşı gediğine yerleştirdi: “-Sadece ikiniz misiniz yoksa daha var mı?

KAÇ YAŞINDASIN

Bir gün Hoca’ya bir komşusu sorar. “ Hoca’m, sen kaç yaşındasın?
Hoca aksakallarını sıvazlar ve “ Kırk yaşındayım. “ Komşusu hemen itiraz eder.
 Nasıl olur Hoca’m? On yıl önce de aynı şeyi söylemiştiniz,” deyince Hoca gülümser.
“Bak komşum sözünden dönmek bize yakışmaz. Sen bu soruyu on yıl sonra yine sorsan
göreceksin aynı cevabı vereceğim, ben sözümden dönmem, der.

AKORDİYON

Adam son derece gururlanarak kendinden bahsediyordu:

 "Ben akordeonu alıp çalmaya başlayınca herkesi ayağa kaldırırım."

Arkadaşı şaşırır "Demek o kadar ustasınız bu enstrümanda!"

 "Yok canım, ben sadece milli marşı çalmasını bilirim"

ATTA

Temel iyice yaşlanmış, yaş doksan beş olmuş. Bir gün Azrail çıkagelmiş. Temel, ' Ne yapsam da paçayı yırsam' diye düşünmeye başlamış. 'Hah buldum. Çocuk taklidi yapayım, beni tanımasın demiş' Azrail iyice yaklaşınca başlamış ağlamaya; ”Ingaa! Ingaa!..” Azrail Temel'in kulağına eğilmiş ve şöyle demiş;- “Atta! Atta!..”

 

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..