Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '13

 
Kategori
Mizah
 

Everin beni!

Everin beni!
 

Hayatı öğrendim, geçeli çok oldu feleğin çemberinden!
Ee, artık yaş kemale erdi, baş göz olmanın zamanı geldi!
Bir dişi kuş arıyorum yuva kuracak! Kalbimi tam onikiden vuracak!
Şöyle temiz bir aileden gelmiş, eli yüzü düzgün helal süt emmiş!
 
Sahi izdivaç programına katılsam bana da kısmet çıkar mı?
Nasıl bir hatun’a talip olmak isterdim acaba? 
Sarışın mı esmer mi kumral mı? 
Zayıf kızlar mı, balık etli kızlar mı daha çekici?
Ev kızımı, okumuş kız mı, yoksa şımarık ve sosyetik mi? 
 
Çok zor bir soru!
 
Kimi adaylar çocuklarına anne-baba, kimileri geçim peşinde!
Aşkın karın doyurmadığına inanan tipler çoğunlukta hemde!  
Daha farklı beklentileri olanlarda var tabii ki! 
Üstümüze salaş bir tişört altımıza yırtık kot giyelim!
Gezelim tozalım paramızı sonuna kadar yiyelim!
Satmışım anasını ben bu dünyanın şarkısını hep birlikte söyleyelim!
 
Ama yok ben beceremem, pop star olmak bana göre değil! 
Hiçbirisi de kameralara karşı hiçte yabancı değiller baksanıza!
Uyduruk bir senaryoyu oynuyorlar besbelli!
 
Alooo! Ayça için aramıştım.
Kim arıyoor?
Berke ben.
Ne iş yapıyorsunuz beyefendi?
Hali hazırda bir işim yok.
Ama iş arıyorsunuzdur değil mi?
Yoo!
Nası yani?
Çalışmayı sevmem pek.
Biricik eşime zaman ayıramam o zaman.
Enerjimi evim dışında harcamak beni bozar!
 
Ohhş, şeyy.... 
Bravo, yihhuuuu!!! 
 
Hem Ayça hanımın evi ve arabası varmış galiba!
Eveeeet.
Babacığının biricik kızıymış ayrıca..
Eveeeeet.
Ben talibim efendim.
Hadi yaaa?
O da sizi bekliyordu zaten, töbe töbeee!
Peki, siz neyinize güveniyorsunuz kine?
Son derece yakışıklıyım efendim.
Biz manken değil, eş arıyoruz  yanlış kanal'ı aradınız.
Bi geleyim nooolur?
Adam değilim müptelam olmazsa!
Olmadı ayrılırız yıldızımız barışmazsa!
 
Hatta kalın lütfen.
Ayça hanım, beyefendiyi dinlediniz.
Evet, hem de can kulağıyla!
Eee, ne diyorsunuz peki?
Boyunuz kaaç, kaç kilosunuz?
Gözleriniz ne reenk?
Bir seksen beş boyda, seksen kilo da ve mavi gözlüyüm.
Yükselenim kova!
Atletik bir yapım var ayrıca.
 
Hadi yaaaaa!
Ne zaman gelebilirsiniiiz?
En erken üç gün.
Neee, niye kine?
Öteki kanaldan da haber bekliyorum da… 
Ama kesin bir cevap verirseniz hemen.
Hat koptu galiba?
Amaaaaan, napacaksınız bu adamı?
Hem işi yokmuş beyefendinin!
Demir atacak bir liman arıyor besbelli!
 
Alooo!
Ayça hanım için aramıştıııım.
Kim arıyor?
Hamdi. 
Evin var mı, araban var mı, aylık gelirin ne kadar, sigortan var mı?
Hepsi var!
Yok, elektrik almadım ben.
Bi görseydiniz?
Sıkar beni bu adam! 
 
Eli sıkı sade bir hayat yaşar, ucuzluk peşinde koşar! 
Masraflarıma dayanamaz beni üç günde boşar!
Oysa aşka susadım ben. 
Berkeeeeee!!
Reji'ye telefonunu bırakmayı unutma!
Döncem sana...
 
Yine evde kaldık desenize..
 
 
 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..