Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Evet, ben korkağım ...

Evet, ben korkağım ...
 

Evet, Ben Korkağım ...


Ben korkağım! Çünkü diğer insanlar gibi suratıma maske takarak hayatı bir tiyatro sahnesine çevirip türlü türlü rollere bürünüp yalan dolanla kişiliklerini unutan insanlardan olmadım. Olmadığım gibi biri olupta insanlar tarafından kabul görmüyorum kısacası sevilmiyorum.

Çünkü rol yapmasını hiç bir zaman öğrenemedim. Sanırım bu bendeki en büyük eksiklik. Kendim gibi olup gerçeklerimi savunmak daha mantıklı bir çıkar yol gibi geldi yıllarca ve buna inanarak şekillendirdim karakterimi. Dedim ya, herkes rol derdine düşmüş ve unutulmuş insanlık.

Kısacası ben buyum. Diğerlerinin inandığı yalanlar kadar, benimde "iman" ettiğim gerçeklerim var, onlar hayat sahnesinde kral rollerini üstlenirken bende kralın soytarısı olmayı seçtim. Bilirsiniz kralın soytarısı bilir kralla ilgili tüm gerçekleri ve küçük bir anektod daha krala parmak atanda o'dur ne acıdır ki.
Son olarak "Herkes gibi olupta var olacağıma, kendim gibi olup yok olmayı tercih ederim" Kurt Donald Cobain...

Mert Kaan Mesut

 
Toplam blog
: 13
: 491
Kayıt tarihi
: 03.04.12
 
 

Tesadüfen doğduk mecburen yaşıyoruz. Ankara - 89 doğumluyum. KKÜ Endüstriyel Otomasyon bölümü mez..