Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '10

 
Kategori
Mizah
 

Evet! Çünküü!

Evet! Çünküü!
 

Niye mi?

En güzel yıllarımı haybeden geçirdim Abi!

Martta askere gittim Eylülde ihtilal yaptılar bir de! Beni de bu suça ortak ettiler! Saadetim gölgelendi!

İlk hanımdan onun için boşandık!

Kendisi Liberalizmin dağ kadrosuna mensuptu!

“Askerliğimi vicdani retçi olarak yaptım Şaziye! Elim tetiğe gitmedi! Tespih çekerdim durmadan! La Havle’yi tersten okurdum sevgilim!”

Gözlerimi gözlerinden ayırmazdım!

Göz, gez, arpacığın silme tepesi türü temel eğitimimi Şaziye’de tamamlamıştım!

Biri söylemiş ona! Sevdamızı çekemeyen biri ya da birileri!

“Hani vicdani retçiydin? Darbeciymişsin üstelik! Biz ayrı dünyanın insanıyız Ahmet! Sepet koluna herkes yoluna!”

Gitti! Boşanmamız bile vekâleten oldu!

Bir daha göz geze gelemedik!

Alnıma sürülmüş bu lâkeyi en yakın zamanda silmeliydim!

Gazeteye ilan verdim!

“Elli dokuz model, temiz, darbesiz, sarışın mavi gözlü, bir baltaya sap olamamış biriyim! Rumuz: Evet de, bir yuvamız olsun!”

Arayanların hepsi aynı soruyu soruyordu!

“Gerçekten bir baltaya sap olamadınız mı?”

“Efendim bendeniz çevreciyim! Yeşiller üyesiyim!”

“Hangi Yeşillerden?”

“Yaprak yeşili!”

Bayılıyorlardı bu cevabıma!

Bilmiyorlardı ki her üflemede yön değiştiririm!

Gene aynıyım!

Mutluyum ha!

Yanlış anlaşılmasın!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..