Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '07

 
Kategori
Blog
 

Evet ben hazırım...

Evet ben hazırım...
 

Bazi blog yazari arkadaslarimin istegi ve destegi üzerine yeni bir göreve atanmis olmanin mutlulugunu hissediyorum icimde. Görevim veya yapmak istedigim ne ve nasil ve nerede olursa olsun; gerektiginde mevcut olan kapasitemi zorlayarak yaptigim ise özen göstererek basariyi hedeflemekle birlikte, keyif almak prensiplerim arasindadir. Herseye ragmen iddiali olmak yerine isime konsantre olmaya önem veririm.

Alternatif sorular baslikli yazima yolladiklari yorumlariyla beni destekleyerek cesaretlendiren degerli arkadaslarima en derin sevgi ve tesekkürlerimi gönderiyorum.

Zaman zaman bir kac bilgi ve düsüncemi bu platformda paylasmaktan öteye yazi deneyimi olmayan benim icin; böyle bir görev, boyumu asacak olsa da, eksi ve artilariyla unutamayacagim anirlarim arasinda yer alacaktir.

En az, sorulari yanitlayanlar kadar okuyanlarin da keyif alacagina inaniyorum.

Blog camiasinin disinda binlerce blog okuyucusu hergün Milliyet Blog Sitesini ziyaret ediyor yazilarimizi okuyorlar. Yazilar ilgi cekiyorken, dogal olarak yazar hakkinda da bir kac bilgi edinmek isteyenler olacaktir. Edindikleri bilgilerden sonra, blog yazilarina duyulan ilgi ve takip artacaktir diye düsünüyorum. Aynen satin almadan önce kitabin yazari ve kisa özgecmisinden edindigimiz bilgilerin; kitaba ilgimizi artirdigi veya azaltacagi gibi. Her ne kadar ana sayfamizda blog yazarlariyla ilgili, "hakkimda" bölümü kisa bilgiler iceriyor olsa da; bir kac yeni bilgiler edinmek isteyenlerin arzusu da, bu baglamda gerceklesmis olacaktir.

Sabiha Rana Hanim Blog ortaminda ilk defa, Blog Yazarlariyla bir söylesi dizisi baslatmis bulunmakta. Milliyet Blog Yazarlarinin cocukluk anilariyla ilgili söylesileri halen sürmektedir. Paralel olarak, ben de degerli arkadaslarimizi yetiskin bireyler olarak baska bir perspektifen tanitmaya calisacagim.

Gerceklestirmeye calistigim bu calismamin genel icerigi hakkinda öneri, elestiri ve düsünceleri bilmek beni mutlu edecektir. Her nekadar yaptigim isin bilincinde olsam da...


Daha önce sorularla ilgi bir blog yazmistim.
Alternatif sorular: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=79612

Belki, bir, iki kücük düzeltme yapabilirim ama genel icerik degismeyecektir.

Röportajinizla birlikte cikmasini istediginiz fotografinizi asagidaki adresime bekliyorum. Sizlerle calismaktan mutluk duyacagimi bilmenizi isterim. Umarim ayni duygulari sizlerde yasarsiniz.


Yukaridaki linkte okudugunuz sorulardan baska; enteresan üc sürpriz sorum olacak. Bu sorulari, sizlerin, "hakkimda" bölümünde verdiginiz bilgilerden esinlenerek derleyecegim. Yani, herkese özel sorular olacaktir.
Eminim cok begeneceksiniz. Bu sürpriz sorular beni bile su anda heyecanlandirdi. Kisiye göre degisecegi icin neler soracagimi simdiden benim de, bilmem mümkün degil. Hepimize SÜRPRIZ OLSUN.

Simdiden keyifli yanitlamalar diliyorum.


Katilim icin e-posta adresim: Synthese48@aol.com


Sevgi ve saygilarimla

Mine

 
Toplam blog
: 139
: 4264
Kayıt tarihi
: 27.07.06
 
 

Yurt dışında yaşıyorum. Spor, yürüyüş vb. bedensel aktiviteleri düzenli uyguluyor - vegan tarzı besl..