Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '16

 
Kategori
Şiir
 

Evham

kimse kendisiz gitmiyor bi yere
kilidi bozuk bavul gibi taşıyor yanında kendi
öz bedenini
sular gibi peşisıra yaşlı kumrular 
ve çocuklar
 
 
her güneş battığında keşke kaldırıp yüzünü baksa güne
nasıl toprağa sımsıkı sarılıp kırıldığını
ondan sevmesi bu denli sabah kuşlarının şarkılarını
elinden gelen bu
 
kapı açılır
seyrelir bi iki gülüş sıkılır el
içi boş ev gibi dolar içeri sessizlik
evvel ölüm arkam sobe
bi de küçük pencere
dibi kuş tutmuş
evham
 
ellerim var ya en çok 
o ıtırlı o
delişmen kavi sardunyadan bi 
dal gibi 
tutunurdu allah a
ağır büyürdü yoklayıp 
sağı solu
lambasız akşamlarda duvarlarda gezinirdi badi
kuş olurdu
kanat var o zamandır hep parmaklarımda
kaldır bak taşları
 
 
 
ah allah 
durdura babama benziyor yüzüm
bu çok sena bi şey
o orada ekildiği yerde toprağı yaracağı günü beklerken tohum
ben hasadı bekleyen gelgeç dane
aynı şeyin parçayız biliyorum
hangimiz er ama
hangimiz merdane
 
ne çok minnetim var sana birikmiş
ne çok önü arkası dolu sayfam
sen bana öl de gel diyorsun
ben kapanıyorum sevgine senin
kolay değil sevdiklerinden ayrılmak
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..