Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Evim evim güzel evim...

Evim evim güzel evim...
 

Evim evim güzel evim...
Evimin üstünde karlar olmalı. Mümkünse sıcacık bir sobası olmalı... Ayaklarımı sobaya dayamalıyım. Çoraplarım sıcaktan eskimeli...
Evimin içinde o olmalı. Çok konuşmamalı... Rüzgarın ve yağmurun sesini duyabilmeli onlar konuştuğunda susabilmeli...
Kocaman krem rengi minderleri olmalı... O kadar büyük olmalıki içinde kaybolayım... Kafamı koyar koymaz uyuyabileyim...
Pencereleri kocaman olmalı (Ankara evleri gibi)... Ama tülleride bir okadar uzun ve beyaz olmalı...
Kendine ait bir kokusu olmalı ama şu markette satılanlardan değil ben ve o kokmalı... Adımımı atar atmaz akciğerlerime dolmalı...
Duvarlar bembeyaz olmalı...
Cadde üstünde değil bir arka caddede olmalı...
Sabah çalar saat değil ya bir köpek ya bir kuş sesi uyandırmalı...
Evime güneş girmeli...
Dağınık olmalı dağınık ama temiz... Kendine ait bir düzeni olmalı...
Ne o bizsiz ne biz onsuz yapabilmeliyiz...
Misafir odası denilen lanetten şey olmamalı... Bütün odalar bizim yaşam alanımız olmalı...
Her köşe başında güzel bir çiçek olmalı...
Her yerde resimler olmalı renksiz sade insana huzur veren... Mümkünse onun can verdiği fotoğraflar...
Evimde dingin bir klasik müzik çalmalı alçak seste...
Evim evim güzel evim...
Benim ve onun olmalı...


 
Toplam blog
: 37
: 560
Kayıt tarihi
: 16.10.07
 
 

Yirmisekiz yaşında bir bayanım. Yüksek yapıyorum. Çalışmıyorum. Hayata dair yazmayı seviyorum. Yazma..