Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '08

 
Kategori
Yolculuk
 

Evim evim güzel evim

Turkiye'den ayrilali beri en uzun tatilimi gecirdim. Ve bugun aksam uzeri sizler icin oglen vakti dondum ailemin yanina .

Yurttan cok guzel anilarla dondum. Yurttan getirdigim klavyeyi kullanip sizlere oyle yazmak istedim ama programda degisklik yapmak gerektigini soyledi esim. Teknoloji ozurlu biri olarak onu dinlemekten baska yol yok. Umarim gelecek yazimi Turkce harfleri dogru bicimde yazarak gosterebilirim sizlere .

Sayili gun cabuk gecer derler ya ... Akip gitti zaman . Kardeslerimle hasret gidermenin otesinde arkadslarimla karsilasmak da guzeldi. A.B.D ye gitmeden once calistigim kurumdaki arkadaslarimla birlikte yemek yemek ve yillardir karsilasmadigim genel mudur yardimcim ve baska kuruma gecen bir arkadasimi gormek beni daha da mutlu kildi. Gormek istedigim daha bircok kisi vardi ama bir turlu firsat bulamadim .

Ankaranin merkezi pek degismemisti. Ama sehir disinda yeni kurulan sitelerin gorkemi beni sasirtti. Ankara daha bir buyumus gibi geldi .

Biliyor musunuz doyamadim ulkeme. Olumsuzluklar da olsa yurdumuz guzel yurtta olmak guzeldi .

Esim ve cocuklarim beni daha saglikli gorduklerini soylediler. Bu arada " Esim biraz kilo mu aldin? " diye sordu. Sonra saglikli gorunuyorsun diye diye duzeltti !!

Valizleri acmak hediyeleri vermek ve begendiklerini gormek beni sevindirdi. Hem benim hem kardeslerimin hem de arkaslarimin hediyeleri ...

Gelir gelmez kizimin hazirladigi cayi ictim. Sonra esim sushi alip gelmisti ondan tattim . Orada yedigim yemeklerin tadi damagimda hala.

Yol yorgunlugu ve zaman farki nedeniyle uyku duzeni beni bir sure etkileyecek gibi . Ama esim ve cocuklarima kavusmak cok guzel.

Kumbarama para atmaya baslayacagim yeniden . Bu kez arayi fazla uzatmadan yurda tekrar gitmeyi dusunuyorum .

Herkese sevdikleri ile mutlu ve saglikli bir yasam diliyorum.

 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..