Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '12

 
Kategori
Güncel
 

Evime devlet mi bakacak?

Evime devlet mi bakacak?
 

Dur Artık!


Yazıyı ister haber ister köşe yazısı olarak sayın ama birkez okuyun. Ailesini öğrenci servisliği yaparak geçindiren bir vatandaşın dramını anlatacağım.

Kendi ağzından dinleyelim: “Okula öğrenci taşımacılığı yapan bir kişiyim. Ailemin bütün masraflarını buradan kazandığım parayla karşılıyorum. Birisi üniversitede diğeri lisede okuyan iki tane çocuğum var. Ayda 20 gün olmak üzere, günlük 40 TL ücretle çalışıyorum. Akaryakıt, arabamın masrafları, vergisi aldığım ücretin içerisinde. Evimin masrafları, çocuklarımın giderleri yüzünden Bağ-Kur borcumu ödeyemedim.

Minübüslere getirilen yaş sınırı nedeniyle 3- 4  senede bir araç değiştirmek zorunda kalıyoruz. Daha yeni yeni bunun yükünü üzerimizden atıyorken, çıkan yeni bir yasa ile belimiz büküldü. Bağ-Kur borcu olan kişilerin maaşlarının tamamının kesilmesi bizim ekmeğimizi elimizden aldı. Yani işin özeti şu, ben yıllarca devletten para almadan çalışacağım. Peki devlet bizim çocuklarımıza bakacak mı? Hiç sanmıyorum. Herkes bu olaya seyirci kaldı. Bizim hakkımızı savunan, ezilenleri savunan kimseyi göremedik.

Son olarak şunu diyorum; birilerinin bizim haklarımızı savunmasını istiyoruz, eminim hala bu dünya da birilerinin hakları savunan insanlar var.

Evet var söylediklerin çok doğru. Devlet insanların bellerini bükerken, düşüncelerini absorte ediyor. Ne diyelim, kapitalizmin kirli dünyası.

 
Toplam blog
: 9
: 528
Kayıt tarihi
: 16.06.12
 
 

Uzun uzun anlatacak bir hayatım yok. Felsefeyi, şiir ve blog yazmayı, siyasi konularda sohbet etm..