Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '09

 
Kategori
Blog
 

Evime gelen bahar; hem de...

Evime gelen bahar; hem de...
 

Bordo-sarı bir frezya demeti:)


Sizlere, bir süredir bu sayfalardan uzak kalmamın nedenini; yeni evime nasıl taşındığımı anlatacaktım aslında. Nasıl da öfkeyle “Çıkmayacağım işte, olağan kira artışı neyse, ki on iki yılda yirmi beş kat artmıştı kiram, ondan fazla da artırmayacağım, çıkarsın çıkarabilirse” diyerek, yeniden kira kontratı yaparken nelere dikkat edeceğim konusunda akıl danışmak üzere tanıdığım bir emlakçıya gidişimi ve yarım saat içinde “kazak alır” gibi ev kiralayışımı anlatacaktım. İki hafta önce pazartesi günü evimin temizlenişini, salı akşamı ev sahibine kızdığımı, çarşamba akşamüzeri taşınmaya karar verişimi, gecenin ilerleyen saatlerinde kontrat imzalamamı, pemperşe günü yeni evimin temizlenmesini ve cumartesi taşınmamı… “Neyse ki cuma günü bir şey olmamış.” diyeniniz varsa, yanıldığını söylemek zorundayım. Öğleyin eve geldiğimde de bir süredir konuşmadığımız bir günce arkadaşı; “kız kardeş” tarafından sobelenişim benim için haftanın sürpriziydi.

Ama ben size bunların hiç ama hiç birini anlatmayacağım. Bu akşamüzeri evime dolan Nergiz kokularını anlatmalıyım size. Öyle ki, Ergun Abi’nin ellerindeki frezya (kayısı çiçeği) kokularını hiç ama hiç umursamayan. Öyle ki kocaman, masmavi gözlerden yansıyan bir gülümsemeyle evime dolan. Bu akşamüzeri omuzlarıma dokunan, oradan aşağılara uzanan bembeyaz papatyaları anlatmalıyım size; hani şu sevgiyle örülen şallar var ya, işte sözüm ona şal olarak omuzlarımı saran papatya demetini… Nasıl anlatılır böylesi bir güzellik bilmiyorum.

Hele çaylarımızı içerken yaptığımız sohbet… Neler konuşmadık ki!.. Oysa aklımda kalan tek şey; Narçiçeği kırmızısından yansıyan Mavi. Hem de öyle bir yansıdı ki, bu satırları yazarken bile gülümsüyorum. Yüreğimdeki güzellikler mi yüzüme yansıyor yoksa bu akşamüzeri yaşadığım güzellikler mi yüreğimi doldurup taşıyor bilmiyorum…

Bildiğim, yüreği güzel kadınların, yüreği güzel erkeklerin; yüreği güzel insanların var olduğu ve benim varlığıma varlık kattıkları. Sağ olsunlar ve her daim var olsunlar.

Sevgiler, mavi mavi masmavilerimle.

 
Toplam blog
: 210
: 3227
Kayıt tarihi
: 29.03.07
 
 

Yazmak... Öyle güzel, öyle hoş ve öyle derin bir eylem ki!.. Olmazları bile oldurabiliyorsun. "Ke..