Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '07

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Evlat...

Evlat...
 

Aramızda "anne" ya da "baba"olan var mı?

Annelik nasıl bir duygudur acaba?... Haydi bir beyin fırtınası yapalım ve düşünelim...

Doktora gidiyorsun ve doktorun sana "hamilesin"diyor:) Dolayısıyla şok oluyorsun. Eve gidiyorsun, karnına dokunuyorsun. Karnında birşey var; kımıldıyor:) Sen artık iki canlısın. Hemen telefona koşuyorsun. Eş, dost, akraba, komşu daha kimi tanıyorsan arıyorsun. Ve "ben hamileyim"diyorsun. Herkes senin üstüne düşüyor. Aylar geçtikçe afacanın büyüyor. Ve tabiki senin karnında onunla beraber büyüyor. En ilginci de"sen aşeriyorsun". O mevsim istediğin şey olsun ya da olmasın canın çekiyor. Dokuz ay göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor. Bir gün sancılanıyorsun ve hemen hastahaneye... İşte o andan itibaren herşeyi kafandan atıp siliyorsun. Çünkü artık senden ilgi bekleyen biri var:) Ona odaklanıyorsun. Bazen gözünden sakınıyorsun onu. Çünkü o senin evladın. O; senden bir parça. Senin kanın, canın, herşeyin. O senin yavrun... Belkide o doğmasaydı yarım bir insan olacaktın... Annelik özlemi çeken ama evladı olmayan; yarım bir insan... Ama artık o var:)

Babalık nasıl bir duygudur acaba?... Haydi bir beyin fırtınası yapalım ve düşünelim...

Birgün yorgun argın işten eve geliyorsun. Eşin karşında duruyor ve sana baka baka gülüyor. Sen "ne oldu" diye soruyorsun:) Eşin "ben hamileyim"diyor. O an elindeki herşey yere düşüyor. Şok oluyorsun. Eşini kucaklıyorsun, sevinçden eteklerin zil çalıyor. Sabah oluyor ve sen işe gidiyorsun. İş yerine adım attığın an mesai arkadaşlarına "arkadaşlar, ben baba oluyorum"diye bağırıyorsun. Bir kaç gün sonra göğsün daha da kabarıyor. Bebeğin cinsiyetinin belli olacağı gün hemen başlıyorsun "erkek adamın erkek çocuğu olur" diye. Bir gece yarısı eşin seni uyandırıyor ve "hani ben iki can taşıyorum ya, ikinci canım çilek istiyor"diyor. Ama mevsim kış. Bu mevsimde çilek ne gezer?...Dışarıya çıkıp çilek arıyorsun. En sonunda bir poşet çilek bulup eve getiriyorsun. Dokuz ay geçiyor ve eşinin doğum sancıları başlıyor. Hastahaneye gidiyorsunuz. Ve doktor size "geçmiş olsun nur topu gibi bir oğlunuz oldu"diyor. Onu elinize aldığınızda içiniz cız ediyor. O size baba diyor:)....
NE MUTLU ANNE VE BABALARA!

 
Toplam blog
: 52
: 1454
Kayıt tarihi
: 23.10.07
 
 

Merhabalar. 1997 Antalya doğumluyum. Zonguldak'ta yaşıyorum. 2007'de aranıza katıldım. Burası ben..