Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Evlat, her yaşta evlat

Evlat, her yaşta evlat
 

" Cumartesi günü İstanbul' da ineceğim. Saat 19.45 te istanbul-Konya uçağına biniyorum " dedi. Evde bir telaş bir heyecan... Annem pişireceği yemekleri listeledi hemen. Şunu sever bunu sever...

Cumartesi mesai bitip eve vardığımda 3-4 tencere yemek piştiğini görüyorum. "ooo! Bugün benim için çok özenmişsin anne" diyorum, gülüyoruz. "Gelsin ağbin, yemeği beraber yiyelim" diyor. Beklemek sıkıcı oluyor ve çay demliyorum. Saat 20.00 ye gelirken babam acele etmeye başlıyor. Çaylarımızı yarım bırakıp evden çıkıyoruz. Asansöre binince aynı anda düğmeye basmaya çalışıyoruz. "Bu ne heyecan, tamam ben hallederim" diyorum.

Arabayla hava alanına yol alırken gökyüzünde yanıp sönen ışığı ile uçağı görüyorum. "işte uçak gelmiş" diyorum. İçimden "hoşgeldin" diyorum, sevinç ve burukluk bir arada.

Babam söyleniyor "evden çıkamadınız, geç kaldık" diyor. "Yok baba, biz havaalanına varıncaya kadar uçak iner" diyorum ama babam yinede söyleniyor.

Böyle anlarda hep yol bitmek bilmez, bitmiyor. Havaalanı girişinde uçağında iniş yaptığını görüyoruz. Uçağı gördebileceğimiz bölüme gidiyoruz. Uçaktan yolcular indiğini görüyoruz. Camdan el sallıyoruz ve Hemen yolcuların çıkış yapacağı yöne doğru ilerliyoruz, bekliyoruz. "2005 Temmuz ayından beri görmüyoruz" diyorum. Annem ağladı ağlayacak. "Geliyor" diyor annem.

Önce babama sarılıyor sonra anneme. Annem, önce sarılıyor sonra tutuyor saçlarından, kokluyor saçlarını. "Kurban olurum sana oğlum, kokunu çok özlemişim" diyor. Heyecan yerini gözyaşına bırakıyor.

Bebekte olsa 3 çocuk babası da olsa anne ve babalar için hiç değişmiyor. Evlat her yaşta evlat

 
Toplam blog
: 42
: 4376
Kayıt tarihi
: 16.11.06
 
 

Konya'da yaşıyorum, mühendisim. Ben fazla konuşmayan, daha çok dinlemeyi seven biriyim. Her zaman bi..