Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Evlatlıkmış Fatma

çok sevimli 
minicik bi kedim vardı
ayağımın dibinde uyurdu
sonra kamyon çarptı
veterinere götürdüm
bütün kemikleri kırılmış
ayakta duramıyordu
hergün merhem sürdüm
damlalıkla ilaç, süt içirdim
gözünün içine baktım 
iyileşsin diye
aylar aylar sonra iyileşti
o zamanlar liseye gidiyordum
bigün fatmalar oturmaya geldi
evlatlıkmış fatma
o gün tesadüfen öğrenmiş
ağlayarak nefretle anlattı
bi garip olmuştum
burnunu koluna silerken
kedimi istedi, bi süreliğine
kötü görünüyordu
sevinsin istedim, verdim
kedimi zift bidonuna düşürmüş
sonra yıkamış, ipe asmış
kedim ölmüş… o günden sonra 
onu hiç görmedim…

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..