Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '15

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Evlenince değişir sandım!

Evlenince değişir sandım!
 

alıntıdır


Son zamanlarda ne çok duydum buna benzer hikayeler. Yaşanmışlıklar, kulaktan kulağa yayılanlar…

Hepsinin hazin sonu aynıydı. Bunun üzerine düşündüm ve kaleme almaya karar verdim.

Eğer bu tarz düşünceye sahip kişiler varsa aramızda inşallah yazım onlara bir an önce ulaşır…

Kimseyi değiştirme düşüncesiyle çıkmayacaksın yola. Kendini avutursun anca.

Hiç kimse değişmek için belli zaman koşullarını beklemez çünkü. Bir konuda değişmesi gerekiyorsa zaten kendi rızasıyla değişir.

Gelecekte değişim göstereceğini beklemek ise mucize beklemekle eş değerdir.

Günümüz evliliklerinde sıkça duyarsınız “değişir sandım” cümlelerini. Değişmez efendim! Yanlış amaçla çıkmışsınız yola.

Düşünsenize bir insana “beni mutlu et” misyonu yüklüyorsunuz, hoşlanmadığınız yönlerinin üzerini örtüyorsunuz, nasılsa değişir o diyorsunuz ama onun bunlardan hiç haberi yok.

Bayan yada erkek ne fark eder ki?

Herkes birbiriyle mutlu olmayı amaçlayarak çıkıyor bu yola.

Ama karşınızdakinin asıl amacı sizi mutlu etmek değil yalnızca. Kendini de mutlu etmek için evlenir insan kanımca.

Sonrasında düş kırıklığı başlıyor, kavgalar gecikmeden patlıyor ard arda. Hep aynı cümle “ama ben değişir sandım”.

Değişmeyecek!

O da bir karakter. Neden değişsin?

Belki insanlar anlaşabilmek adına bazı yönlerini törpüler.

Bu özveri kaynaklıdır zaten. Ama tümden, karakteristik özelliklerden bir değişim bekliyorsanız boşa.

Zaten böyle bir şey yine sorun yaratır. Karşınızdakinin kişiliğinin oturmadığını gösterir.

Mutlaka vardır çevrenizde mucize değişim bekleyenlerin örnekleri. En büyük hata evlenince değişir fikriyle yola çıkılan ilişkiler, evliliklerdir benim gözümde.

Bu bir nevi kendini aldatma.

İnsan karşısındakine “bir ömür paylaşabilir miyim?” diye bakmalı.

Hayalindeki kahramanı oturtmak, değiştirerek onu yaratmak için değil asla.

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..