Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

01 Nisan '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Evlenme programlarını izlerken..

Ben istemezsem öfkelenmem. Ben istemedikçe sevinemem. Ben istemedikçe ağlayamam.Aşık olamam.

Ve tüm olgular. Bizi biz yapan tüm düşüncelerimiz ve duyguların sorumlusu da kendimiz değilmiyiz aslında.

Konuya böyle başladım. Nedenini bilmiyorum. Ama aslında biliyorum.

Bu aralar televizyonlarda ki evlenme programlarına takmış durumdayım. İzlemek istemiyorum. Ama aslında istiyormuyum bilmiyorum.

Oraya çıkan insanların psikolojilerini çözebilmek için kaç psikoloğa kaç psikiyatr ihtiyaç var onu da bilemiyorum.

Bayan çıkıyor. 25 yaşında evi olan maaşı iyi bir beyle evlenmek istiyor. Düşünüyorum. 25 yaşında olup bu devirde normal şartlarda çalışan bir insanın evi olabilme ihtimali yüzde kaçtır. Ben mi kuruntu yapıyorum onu da bilmiyorum.

Telefonlar geliyor. Yorumlar yapılıyor. Karşılaşılıyor. Elektrik alınıyor ya da alınamıyor. Elektriği de çözemedim hadi onu da geçiyorum.

Ağlamalar karışıyor ara da. Evli olduğu halde evlenmeye kalkışanlar oluyor vs.

Öyle bir karmaşa ki anlatılası mümkün değil..

Peki bu insanlar mutlu olmak için çabalarken aslında mutsuzluğa gitmiyorlar mı..Hayatlarını sunarken karşılarına çıkanları hemen kabullenebilmenin kolaylığını nasıl düşünebiliyorlar.

Bu kadar mı kolay mı acaba aşık olmak. Yuva kurmak. Çocuklar nerede kalsını konuşabilmek.

Kendime kızmalıyım belki de..Onların da haklı olduğu taraflar vardır mutlaka. Ama ama ama işte..

Kadın anlatıyor. Adam gibi adam olsun diyor. Adam geliyor. Talibim size diyor. Elektrik alışverişi yapılmış. Pat bir telefon. Adamın eski eşi. Biz ayrıldık . Ben yolladım eski eşimi oraya uygun bir eş bulması için. Ama şunu belirtelim ki benim maddi durumum kötü. Yani siz evlenseniz de ben sizinle yaşamak zorundayım. Adam daonaylıyor. Ben de durumu açıklayacaktım diyor. Devamını izlemek istemedim.Yorumsuzum..

Bunu neden yazma ihtiyacı duydum bilemiyorum. Aslında korkuyorum belki de. Ondan yazdım..Duygularımız çok mu kolaylaştı acaba.. Köreliyor mu ondandır korkum..

Tabi yine de saygı duymak gerekiyor. Ama daha dikkatli olması mı gerekiyor oraya gelen adayların onu bilemiyorum işte..Yorumsuzum..

 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..