Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '13

 
Kategori
Mizah
 

Evlenmek isteyen Oğlundan Babasına Şiir ve Babanın cevabı

Evlenmek isteyen Oğlundan Babasına Şiir ve Babanın cevabı
 

BABAMA!

Bekârlık ise sultanlık ben köle olayım

Hayatımı yaşamayım tek zehir katayım

Baba anla halden daha nasıl anlatayım

Pilavın ortasına kaşık dikmem mi lazım  

 

Arkadaş bulsa babası hazır evermeye 

Biz bulduk bu ceza bana niye

Sana söz baba iki torun benden hediye

Pilavın ortasına kaşık dikmem mi lazım  

 

Çamaşırla bulaşık yetti canımı aldı 

Dünkü çocuklar evlendi de kök bile saldı

Bir çılgınlık yapacağım hazırlan az kaldı 

Pilavın ortasına kaşık dikmem mi lazım  

 

Bir güzele gönül verdik belki faka bastık

Çekilir mi bir kuru yorgan bir kuru yastık

Bekârlıktan vazgeçtik, sultanı dar’a astık

Pilavın ortasına kaşık dikmem mi lazım  

 

Benden bu kadar baba öteyi sen bilirsin

He dersen, kızı hemen istemeye gelirsin

Yanaşmıyorsan anama de pilav pişirsin

Pilavın ortasına kaşık dikmem mi lazım  

 

BABAM’DAN

Şiir diye yazdığın soyka geçti elime

Burnun büyümüş, söz de geçmez olmuş diline

Lan zamanımı şimdi ne gerek var geline

Gelirsem pilavı kaşığı gösterrim sana  

 

Sanki sen evlenemezsen soyumuz mu kurur

Yoksa evlenmedin diye kız seni mi vurur

Bir yaşıma daha gitdir, hediyelik torun mu olur?

Gelirsem pilavı kaşığı gösterrim sana  

 

Kim takar bu günde seveni, aşkı, aşığı

Sen yıkasan ne olur çamaşır bulaşığı

Divane oğlum dik de görelim o kaşığı

Gelirsem pilavı kaşığı gösterrim sana  

 

Biz okumaya gönderdik sen sevgili buldun

Evlenmek neyine aç karnını mı doyurdun

Yirmi yaşındasın daha ne çabuk kudurdun

Gelirsem pilavı kaşığı gösterrim sana  

 

Zaten çok kızıyodum şimdi büsbütün doldum

Sinirden delirdim saçımı başımı yoldum

Pilavı severdim onu da yiyemez oldum

Gelirsem pilavı kaşığı gösterim sana 

 

Mehmet BAL

 
Toplam blog
: 63
: 793
Kayıt tarihi
: 28.08.10
 
 

Spor, edebiyat ve farkında olan bir vatandaş olmak için elbette ki gündem, ilgi alanlarım. ..