Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '10

 
Kategori
Güncel
 

Evlere ateş düşmüşmüş

Evlere ateş düşmüşmüş
 

Bu sözlerin ardında ne düşünceler var acaba?


Tıpkı BDP sözcüsü gibi mübarek.

Bu sözleri ile PKK lılar ile diğer şehitlerimizi bir tutmuş.

“Bu sabah saatlerinde maalesef sekiz askerimiz şehit edildi, bu topraklarda doğmuş, büyümüş 12 gencimizin de yaşanan çatışmada hayatını kaybettiğini öğrendik. 20 eve ateş düştü, 20 ailenin acısını paylaşıyorum.Egemen Bağış, bu konuşmayı yaptığı sırada hayatını kaybedenlerin sayısı 20’ydi.

Evet, basına düşen haber buydu.

Yahu sen Türkiye Devlet Bakanı mısın? Yoksa?

Saldırıda bulunan hainlerin bu ülkede doğup büyüdüğünü nereden biliyorsun?

Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun? Ben şahsen, geçmişte sergilenen PKK lı cesetlerin içerisinde sünnetsiz olanların ifşa edildiğini de bilenlerdenim.

Sonra, bir hainin burada doğup büyümesi önemli değil, önemli olan onun hain olması, askerine pusu kurup kalleşçe arkasından vurmasıdır.

Bakan bey beyanatının diğer yarısında da şöyle demiş:

Bugüne kadarki saldırılar sadece ülkedeki yaraları derinleştirdi, bu tür hainlikler ülkeye hiçbir şey kazandırmadı. Bundan sonra da kazandırmayacaktır.

Yahu, bu ne lahana turşusu, bu ne perhiz?

1-Mademki hain olduklarını itiraf ediyorsun, o zaman vatanı için canını vermiş şehitlerimizle ne için onları bir tutuyorsun?

2-Saldırılara sessiz kalalım, çarpışmayalım, istediklerini yapalım, Türkî’ye yi bölelim mi? Bebek katilini salıverelim mi?

Yani öyle konuşmuşsunuz ki sanki hem nalına hem de mıhına. E, pes doğrusu.

Adı ister terör olsun, isterse savaş, ne olursa olsun sonunda Türkiye kazanacaktır. Bölünmesini isteyenler, öyle düşünenler de cezalarını çekeceklerdir.

Unutma ki sayın bakan bey bu şehitlerimizin içinde nice yurdunu seven Kürt kökenli yavrularımız da var. Bunlarda askere giderken en büyük asker bizim asker nidaları içerisinde gidiyorlar.

Böyle yazdığım veya düşündüğüm için bazıları beni kınayabilir, hatta şu son günlerin acısı içerisinde bana kızabilirler de ama şunu söylemeliyim ki, her Kürt ‘ün hain sayılamayacağını, tarihimize baktığımızda nice Türk kökenli memleket aleyhine casusluk yapan Türk’lerinde olduğunu görmekteyiz. O zaman bütün Türkler hain midirler? Böyle mi düşünmeliyiz yani?

Tarihte Türk - İngiliz İlişkileri, 1975:.48-49).

Bununla şunu demek istiyorum, ben önce insan gözü ile bakıyorum olaylara. Türkiye çeşitli kökenlerden oluşan insan topluluğuyla bir mozaik ülkedir. Yani, geniş bir aileyiz.

Eskilerin söyledikleri bir söz vardır.

Bir aileden okta çıkar, …. ta çıkar.

Bakınız çok iyi bildiğimiz bir ailenin diyelim ki iki oğlu var. Birisi okumuş doktor olmuş diğeri uyuşturucu parası için anasını babasını katletmiş.

Bu böyle olduğunda tüm aileyi suçlamak ne derece doğrudur?

1000 yıllık bir geçmişi olan aileleriz. Birbirimize karışmışız. Çocuklarımız olmuş, torunlarımız olmuş.

Kısaca şunu demek istiyorum. Tarihler boyunca isyanlar olmuştur mutlaka. Bunların kökenine baktığımızda esas sorunun cahillik, ekonomik düzeysizlik ve bu kapsamda birkaç kişinin şahsi çıkarları için isyanları çıkarttığı görülmektedir.

Ben milliyetçi bir kadınım ama kelle milliyetçisi değilim. Vatanını seven, birlikte kardeşçe yaşamayı isteyen herkes benim vatan dostum, kardeşimdir.

Hainliğe, bölücülüğe gelince isterse en yakın akrabam olsun benim baş düşmanımdır.

İşte bunun içindir ki vatanımı bölmeye kalkan, askerime pusu kuran, silah sıkan her kim olursa olsun cinsiyetine, kimliğine bakmam. O benim can düşmanım olduğundan kendi şehitlerimle aynı potaya koymam.

Lütfen beyanat verirken biraz daha dikkatli olmanızı öneririm size.

Not: Yazımı tamamladım tam yollamaya hazırlanıyordum ki, Cumhuriyet Gazetesi yazarı, Atatürk Milliyetçiliğinin, Türkiye Cumhuriyetinin yılmaz savunucucu İlhan Selçuk’umuzu kaybettiğimiz haberini duydum. Cumhuriyet Gazetesi çalışanlarına, ailesine ve tüm sevenlerine baş sağlığı diliyorum.

Gerçek aydınlarımızdan birisini daha kaybetmiş olmanın üzüntüsü içindeyim. Işıklar içerisinde yatsın.

 
Toplam blog
: 375
: 801
Kayıt tarihi
: 30.04.08
 
 

İstanbul Kadıköy doğumluyum. Herhangi bir menfaat grubuna bağlanmadan, açık fikirli, dürüst, önya..