Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '13

 
Kategori
Güncel
 

Evlerinden çıkamayanlar neyin emanetçisi

Evlerinden çıkamayanlar neyin emanetçisi
 

Öfke benliğin yemi, en lezzetli gıdasıdır. Benlik semirdi mi irade yok olur gider. İradesi zayıflayanın ruhu intihar eder. Posalaşmış bir beden taşımak ne ağır zillet, ötelere kapalı bir ruh taşımak ne büyük ihanet.

Şeyh Edebali böyle diyor o dönem için toplumun yönetim reçetesini yazarken ve yöneticisi olacak olsa da o toplumun bir bireyi olan Osman Bey'e.
Benlik semirdi mi ( Ben duyguları beslenip aşırı hale geldiğinde, bencil olunursa ) irade (Davranışlarını, eylemlerini akla uygun gerçekleşebilme yetisi, istenç; buyruk) yok olur.

Sayın Başbakan benliğimize ben alanımıza dokunan ilk tartışmanın ateşini yakıp yurt dışına çıktı dedi ki " Kızlı erkekli " siz oyalanın gündemle ben bir dolaşıp geleyim. "Kızlı Erkekli " yattık kalktık bunu konuştuk. Döndü sağolsunlar kendileri aaa o da ne Barzani'de gelecekmiş. Hoş gelmiş sefa gelmiş ! BDP'li (m)illetvekilleri de kürdistanın (k yi büyük harfle yazacaktın, özel yerler büyük yazılır demeyin. Öyle bölgenin varlığı yok) hem burada ki ayağı için hem de diğer ayağı için önemli bir görüşme demiş. Coğrafyam zayıf da değildi ben bu bölgeyi pek bilmiyorum ya hadi neyse !

Tabi bu olaylar bizim ben duygularımızdan önemli olmadığı için biz bu konuları hep atlıyoruz , alt tarafı sözde kürdistan için çalışma yapılıyor pehhh bu da ne ki hatta bana ne.

Sonra "Kızlı Erkekli " bununla uğraşırken hadi bir de dershaneleri gündem yapılsın Barzani'yi hepten unutturalım dedi başkan. Ne de olsa dershanelerin kapanması da başka birilerinin benliğine dokunacak.

Bunları nasıl mı diyor ; milli benliğimiz, benliğimizden çok çok küçük bir halde ki ; "Kızlı Erkekli" vatan elden gidiyor, şeriat geliyor bağırışmalarını hiç bu konuda söyleyemedik.
İrademizi ortaya koyamadık, benliğimiz o kadar yukarı çıkmış ki irade kaybolup gitti, intihar eden ruhları poşalaşmış bedenleri evimize siper ettik.

Eee bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın. Evime girmesinler de vatanıma girerlerse girsinler.

Mustafa ŞAHİN

facebook/pslmustafasahin   twitter/pslmustafasahin

 
Toplam blog
: 26
: 1823
Kayıt tarihi
: 03.05.12
 
 

PUGEM Kurucu Ortak ve PUGEM Bünyesinde kişisel gelişim eğitimleri veriyorum. Çeşitli mecralarda k..