Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

14 Aralık '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Evli Bir Erkeği Seviyorum …

Evli Bir Erkeği Seviyorum …
 

Sağlık ve Huzurunuz İçin Melekler Yüreğinizden Öpsün


Son günlerde hayatıma yenilikler katma çabamı etrafımdaki herkes, evli bir erkeğe âşık olmamla ilgili yorumluyor. Hâlbuki tek bir engel var. O da benim de evli olmam.

Nedense son zamanlarda fazlaca içime kapanmışım. Öyle diyorlar. Bunu da kimseyle görüşmeyip konuşmamama bağlıyorlar… Yaşamsal konuların hepsini arka sıralara atmışım… Nasıl olduğumun bir farkına varsam, vah ki ne vah… Kim bilir nasıl da şaşırıp kalırım hâlime…

Öyle söylüyor, ağzımı aramaya çalışan “Zarife zarısı”… Yaaa…

Ona dertlerimi bir anlatsam, ne kadar problemim varsa hepsini çözecek ve bu sayede hayatım değişecekmiş.

Yoksa! Şansım sıfırmış… Acaba, diyorum! Zarife’ye rest mi çeksem? Onun kastetmiş olduğu ilerlemeye doğru start almış olur muyum?

Zaten burçlarımız da uyuşmuyor bu cadalozla.

Göze çarpmadan ama ona da hissettirmeden, konunun yoğunluğuyla yorulmayı da göze alarak, itiraf etsem mi acaba diyorum?

Şu bizim Zarife’ye ayol… Söylesem artık. İçime atmasam. Bu derdimi ona satsam da kurtulsam diyorum!

Evet evet… Son günlerde içime çok kapandım. Açılsam hiç fena olmaz. Üstelik rahatlayacağım da…

Yok yok… Vallahi de dayanamıyorum.

– Zarife!

– Buyur canım.

– Kocanın seni boşayıp beni alacağını artık sana yumurtlayacağım.

– Hıı?

– Aaa bayılıverdi ayol…

Olmaz diye bir şey yok… Olmazlar oluyor da…

 

Ben Sabiha Rana ”Melekler Yüreğinizden Öpsün”

 ***

Bana ulaşmak isterseniz :)

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..