Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Evli erkeğin evrimi

Evli erkeğin evrimi
 

_Is_it_Morning_Yet__by_furan_san


Evliyim.... Evliyiz...
Evlisin... Evlisiniz...
Evli... Evliler...

Evlilik denen mübarek şey hayatımıza gireli pek bir değiştik allasen. Canım-cicim ayları başladığında ne kadar da mutlu ve kutlu idik. Neşe doluyordu insan belki de. İlklerin tadı bir başkadır hayatta. İlk olan, tazeliğini koruyan değer ve buna eşdeğer varlıklara nekadar da kiber ve sevecen yaklaşırdık. Üzerinden geçen aylar ve bunların büyüğü yıllar bunları her zaman geçiminde biraz daha süpürüp almıştır. Şimdi ne oldu ? İnsanlar mı değişti yoksa bizim düşüncelerimiz mi azalmaya başladı ? Nerede kaldı o aşkım, bebeğim kokan sevgili dialogları ? İş derdi, geçim sıkıntısı, çocuğun ihtiyaçları, gerekenler filan derken bir de baktık kalmamış sevgi, kalmamış aşk.

Belki içimizde sevgi vardır ama bunu göstermeye fırsat tanımamıştır hayat. Hayat çok acımasız oldukça bunları söylemeye ya üşeniriz ya da unuturuz. Hepsinin sebebi belki de sıkı hayat tempomuzdur ne biliyorsunuz ? Ama bize de hakverin bayanlar ya. Sizin için canımız çıkıyor akşama kadar ya. =)) Eve para götcez deye. Tamam siz de haklısınız, evde çocuk, çamaşır, bulaşık derken sizin de fosiliniz çıkıyor. Karşılıklı ayarlayalım şu işleri. Ama sevgi heryerde yaşanmalıdır. Yer, mevki, ortam, pozisyon tanımamalı her daim kendini suyüzünde tutabilmelidir. Yoksa sadece aynı evde yaşayan iki insan olarak hayatlarımızı, ömrümüzü harcar gideriz. Şimdi bu anlattığım olaylara müteakip nacizane bir mizahi yaklaşımda bulundum. Okuyup ağlanacak halimize gülelim mi biraz da. Hadi bakalım.

*** Evli Erkeğin Evrimi

6. hafta: Seni seviyorum
6. ay: Tabii ki, seni seviyorum
6. yıl: Seni sevmesem çoktan çeker giderdim

6. hafta: Aşkım, ben geldim
6. ay: Selam!
6. yıl: Annen ne yemek yapmış?


6. hafta: Zahmet etme, ben açarım
6. ay: Ben açayım mı kapıyı?
6. yıl: Yahu şu kapıya baksanıza!


6. hafta: Sevgilim, Ayşe telefonda
6. ay: Seni arıyorlar
6. yıl: Telefoooon!


6. hafta: Zor bir çocukluk geçirmişsin
6. ay: Senin anan da cins ha
6. yıl: Ulan tam da anana çekmişsin


6. hafta: Bu yaz seni Venedike götüreceğim
6. ay: Tatilde Ankara ya gitsek ne olur?
6. yıl: Niye, evin suyu mu çıktı?


6. hafta: Bu yüzüğü inşallah seversin
6. ay: Resim çerçevesi aldım, her zaman lazım
6. yıl: Şu parayla kendine bir şey al


6. hafta: Hangi filmi görmek istersin?
6. ay: Evita ya gidelim mi?
6. yıl: Evita yı gör, ben çok beğendim


6. hafta: Üzülme sevgilim, leke yapmaz
6. ay: Dikkat etsene yahu!
6. yıl: Amma da sakarsın be kadın!


6. hafta: Ben pek bu fikirde değilim
6. ay: Bu konuda yanlış düşünüyorsun
6. yıl: Saçma sapan konusma, Alla sen


6. hafta: Yaptığın yemeklere de bayılıyorum
6. ay: Bu akşam ne yiyoruz?
6. yıl: Gene mi makarna!


6. hafta: Bir şey içer misin?
6. ay: Bir Martini içerim
6. yıl: Gene buz koymayı unutmuşsun


6. hafta: Bu elbise sana çok yakışmış
6. ay: Bir elbise daha mı aldın?
6. yıl: Kaç para verdin buna?


6. hafta: Özür dileyecek bir şey yapmadın ki
6. ay: Biraz dikkat etsene be kızım
6. yıl: Hay senin eline...


*** KayNak Alıntı Zımbırtısı : dabılyu dabılyu dabılyu nokta takil nokta net

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..