Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '07

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Evli misin sen bu tarafa geç!

Evli misin sen bu tarafa geç!
 

Kızcağız iş arıyor 20li yaşlarda. Hala ben nerde hata ettim diye soruyor kendine? Nerde hata yaptım?

Evlendim iyi güzel de bu bana bu muameleyi yapmalarına hak tanıyor mu? Halbuki herşey ne güzel başlamıştı diyor. Niye evlilik böyle dağ gibi karşıma geçiyor şimdi?Sadece sevdiği adamla evlenip yuva kurmaktı isteği şimdi neden bu engeller?

Kendi kendine konuşurken yakaladım. Herşey çok güzeldi diye söyleniyordu. Hayal söylesene nerde hata yaptım?

Hatanın başı aslında uzaklara alışık olmakta yatıyordu. Ayrılık karı kocaya çocuk oyuncağı gibi gelmişti ama çevreden gelen tepkiler... Ahh şu çevre yok mu o çevre yılan gibi zehirlemişti ikisini. Karı koca dediğin yanyana olmalıydı. İki lokma bir hırka yeterdi neleri eksikti. İkisi de dertlerini anlatamazlardı.

Nasıl olurda bu kadar kısa sürede bu kadar iyi yerlere gelmişlerdi? Anlatamadılar. Sırdı ...

Herkes biliyordu aslında ama hayat şartları ekonomik göstergeler o kadar kötüydü ki onlar herkesten daha iyi durumda görünüyorlardı.

Sadece görüntü... Bu serabı sürdürebilmenin yolu beraber çalışmaktan geçiyordu. AMAAAA... İşte burda film kopuyordu. CVler patronların eline geliyor, Hımmm backround'u iyi, İyi yerlerde çalışmış, Dahası üniversite falan da bitirmiş.

Hınınımmm ama bu evli al şu cv'yi görmesin gözüm, yarın öbür gün doğurur bu al başına belayı. Diyor ve cv çekmecinin en dibini boyluyordu.

Peki hala diyordu kız.

Nerde hata yaptım?

 
Toplam blog
: 50
: 3085
Kayıt tarihi
: 31.10.06
 
 

Merhaba hayatta herkesin söyleyeceği birkaç cümlesi vardır, ben de ‘söyleyeceklerim var’ adlı bir kö..