Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '16

 
Kategori
TV Programları
 

Evli ve Öfkeli dizisinin final haberine üzüldüm.

Evli ve Öfkeli dizisinin final haberine üzüldüm.
 

 Bugün televizyon yazısı yazmayacaktım. Biliyorum dizi haberleri daha çok okunuyor ama ben bu Hıdırellez günü bahçemde hanımelleri kokuları arasında, kuş seslerini dinleyip çayımı içerken çiçek, kuş yazısı yazmak istiyordum.

 Sabah blog yazarlarımızdan Sn. Anıl Koldaş'ın yazısını okuyunca yazı konum hemen değişti. Anıl Bey sabahki yazısında ATV de yayınlanan Evli ve Öfkeli adlı dizinin de reyting kurbanı olduğunu ve iki bölüm sonra final yapacağını haber veriyordu.

 Bu habere üzüldüm. Zira adı geçen diziyi zevkle izliyordum. Hatta Amerika'da yaşayan kızım Burcu Göker de aynı merakla izliyor ve daha sonra dizi hakkında yazışıyorduk internette.

 Dizi eşleri tarafından hüsrana uğramış dört genç kadının yaşamlarında yeni bir sayfa açmak için verdikleri mücadeleyi çok eğlenceli bir dille anlatıyor. Dört genç hanımı canlandıran oyuncuların hepsi çok hoş ve rollerini çok iyi oynuyorlar.Kızlarımızın hepsi iktisadi özgürlüklerine sahip ve ayakları üzerinde duran kadınlar. Gerçi Dilek önceleri ev hanımıydı ama sonra o da televizyon sunucusu olarak diğer arkadaşlarına katıldı özgürlük yönünden.

 Genç hanımlar kendilerini üzen eşlerini terk edip yeni aşklara yelken açtılar ve çok da başarılı oldular bu konuda.

 Gelelim dizinin final kararına. Bu kadar ilginç ve eğlenceli konusu olan , bu kadar iyi oyuncuların yer aldığı bir dizi neden final yapar acaba. 

 Sanırım dizi de çok eşliliğin olmaması, hanım kızlarımızdan birinin evlenmeden hamile kalması, kadınların özgürce erkek egemenliğine karşı çıkması, ve bu gibi bir çok husus mahalle baskısına uğradı.

 Ne sebepten bitti bilemeyeceğim ama ben pazar geceleri bir çok diziyi terk edip Evli ve Öfkeliyi seyretmeyi tercih etmiştim. Gerçekten bitmeyi hak eden bir çok yapım devam ederken bu dizinin bitmesi beni üzdü.

 Gerçi yaz geldi,televizyon ikinci plana itilecek sıcak yaz gecelerinde ama gene de böyle güzel yapımların reyting kurbanı olması acı. 

 Bunun bir de kışı var çünkü.

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..