Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Evliler de sevebilir mi?

Evliler de sevebilir mi?
 

" Evliler de Aşık olur , sevebilir " dedi Şükran ve devam etti; " Eğer eşine sevgisi bitmişse neden başkasını sevmesin "
" Bittiyse madem, eğer geri dönüşü yoksa o zaman boşansın, ondan sonra aşkını sevgisini
yaşasın " dedim, " olabilir " dedi arkadaşım, " eğer sevgi aşk bittiyse uzatmanın anlamı yok. "
" Çocuktu evdi vs... Bunlar için devam edecekse hiç etmemeli " diye devam etti,
zor bir durum iki taraf için karar verilirken, eş, kendisi
ve çocukların da düşünülmesi ve ona göre karar verilmesi gerekir,
evli olup da bir başkasını seven günümüz de bayağı yaygınlaştı, öyle bir durumda nasıl karar verebilirim,
ben olsam diye düşünüyorum ama Allah korusun, beni düşünmesi bile çok kötü etkiliyor, sevgi saygı ve birbirlerine tahammül bitmiş geri dönüşü yoksa, çocuklar açısında da her iki taraf içinde
dayanılması zor bir durumdur, diye düşünüyorum, çevremde aynı sorunları yaşayan tanıdığımız var ne yaptıysak vazgeçiremedik bir kere vermiş kararını eşinden ayrılıp sevdiği ve mutlu olduğu kişiyle beraber, zaman ne gösterir bilinmez eski eş beklemek te acaba geçici bir heves mi? Geri döner mi düşüncesiyle, hani bir söz vardır, sevdiğini serbest bırak sana geri dönerse senindir, geri dönmezse zaten hiç senin olmamıştır diye veya ben toparlayamadım bu sözü, neyse siz anlamışsınız dır, eski eşe mantık çerçevesinde olaya objektif bakarak konuştum, eski eş hala eşini sevmekte, " eğer sevmesem zaten beklemem " diyor, böyle durumdan tekrar eski eşe dönenler de çok var gayette mutlular, evlilerde sevemez diye bir kural yok herkesin başına gelebilir diye tarafsız düşünüyorum, içinden çıkılması çok zor bir durum siz ne düşünüyorsunuz?

SAYGILARIMLA....

 
Toplam blog
: 110
: 4498
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Muhasebeciyim. Hep yazmak istedim fakat içimdekileri yazıya dökemiyorum. Bu ana kadar hiç denemed..