Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '08

 
Kategori
Güncel
 

Evlilik dışı doğan bebek

Evlilik dışı doğan bebek
 

Çocuklarımla beraber aile olmanın mutluluğunu yaşıyorum


Dün saygın gazetelerimizden birinde Fransa’da evlilik dışı beraberlikler sonucu doğan bebek sayısının %50, 5 ile normal doğum sayısını geçtiğini okudum.

İrkildim.

Fransa ulusal istatistik kurumu bu oranın geçen yıl %48, 4 olduğunu dolayısıyla 2007 de bir artış olduğunu da açıklamış.

Annesi, babası diğer akraba ve yakınlarıyla büyümek ve mutlu olmak varken, bir çocuk için en korkunç şey yalnız kalmak olmalıdır. Amcası, halası, dedesi, babaannesi olmayan ve bunlarla hayatta bir daha karşılaşma şansı bulunmayan bir çocuk.

Ben şahsım adına Türk aile yapısıyla gurur duydum.

Töre cinayetlerine kesinlikle karşı olmama rağmen, kadınlarımızın koca olacak adayı mutlaka nikâh dairesine sokmaları çok güzel bir harekettir.

Belki boşanmalarda bu kadar kötü bir durum ortaya koyuyor ancak, hiç olmazsa çocuk yine baba diyeceği birini tanıyor hatta seviyor, ziyaret ediyor, beraber bir faaliyette bulunuyorlar. Ardından baba tarafının akrabalarıyla bir görüşme ve diyalog yaşıyorlar. Ama mutlu bir yuvadan daha sıcak bir ortam bulmak imkânsızdır. Bunu ne yurtlar, kreşler, ne evlatlık müessesesi sağlayamaz kanaatindeyim.

Sağlam aile yapıları ve mutlu yuvalar dileğimle, kutsal müesseseye sahip tüm ebeveynleri tebrik ve takdir ediyorum. Çocuklarınıza iyi bakın.

Saygılarımla.

Muammer MURAT

17.1.08

 
Toplam blog
: 163
: 4552
Kayıt tarihi
: 03.09.07
 
 

1965 yılında Erzincan'da doğdu, İzmir'de yüksek eğitim alıp, devlet memuru oldu. 5 yıl süreyle bi..