Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
Okunma Sayısı
549
 

Evlilik kimseye kolay değil...

Evlilik Müessesesi ;

Etrafıma söyle bir bakıyorum, evlilik de sorunlar hep aynı. Hep savunduğum bir şey var ki, eğer eşinle kanki olduysan enseye patlatıyorsan, o senin eşin olmaktan çıkmış  demektir .

E hayat aşksız olur mu?

İşte başlıyor o zaman çiftlerden biri hayatta bir de adrenalin lazım demeye..

Hiç arkadaşla sevişilir mi? Sevişilse de sevgili ile olduğu kadar ateşli olabilir mi?

Kısacası evde ki ev arkadaşım, sokakta ki aşk arkadaşın oluyor. Biz buna sevgili diyoruz.

Sevgilin de varsa her zaman bir nedeni de vardır. Evdeki beni anlamıyor, sürekli  dırdır ediyor, benimle hiç ilgilenmiyor.

Çiftlerden biri ne zaman" biz artık iyi arkadaş olduk " diyor ise emin olun o kişiler  bırakmışlardır sevişmeyi, güzel söze hasret yaşlanın ömür bitiriyorlardır. Yooo benim evliliğim hiç de sizin dediğiniz gibi değil, biz her gece sevişiyor hatta saygı ve sevgi çerçevesinde hiç bozmadan birlikte yaş atıyoruz mu, diyen de var. Doğrudur, zaten sizin  gibi istisnalar olmasa evlilik kurumu ayakta olmazdı.

Bir de alışkanlıklar vardır. Evliliklerde ne yardan vazgeçer, ne serden. Kolay değil  bir evliliği uzun yıllar yürütmek. Emek ister yürek ister. Hatta düşünüyorum da 10 yıl evli kalan çiftlere her yıl bir basarı ödülü verilmesi gerektiği taraftayım. Ama iyi bir çift olana yok öyle kapı arkasından merdiven altında iş çevirip on yılına imza atana. Yok öyle kadını eve kapatıp dışarıda başka kadınların kapısından girene. E zordur tabi kadın milletiyle uğraşmak. Sürekli ilgi ister, çok ilgide de sıkılı verir. Hediye ister, aldım mı "hayırdır beni aldatıyor musun " der. Giyinirsin hele parfüm yenilediysen bedene çapkınlık kokusu alıverirsin. Kötü giyinirsin yaşlandı artık, şu hale bak der beğenmez bakımsızlıkla suçlanmasın.

Meşhur bir söz de vardır ki, doğru olma ihtimali yüksek "çok güzelse nadiren sadık çok sadıksa nadiren güzeldir ". Dilde dolanır bu söz. Valla ben söyleyenin yalancısıyım.

Bir de erkek milleti vardır ki, kadına evde hizmetçi gibi davranır, yüzüne bakmaz. Dışarıya çıktığında beyefendi olur hiç bir kadını gözünden kaçırmaz. Evdeki  yatakta biraz coşsa vayy seni ahlaksız erkeğin beklentisi, olsa fantezi der, gel yanaş yanıma.

Benim nacizane azınlıkta olan çiftlere bir sözüm var. Gözünüzü seveyim eşinizle sevgili olmayı bırakmayın. Eşinizle kırıştırın. Sokaktaki arkadaşlarınız olsun evdeki sırdaşınız. Amaan saygıda kusur etmeyin, kaybetti mi saygıyı zor bulursunuz. İki çift güzel sözü alışkanlık edin eşinizi, sevmeyi okşamayı eksik etmeyin, etmeyin ki nikah memurları da işsiz kalmasın değil mi? Evlilik müessesi de prim kaybetmesin.

Sevgiyle kalın, eşiniz yanınızda olsun.

 

Güneş Camci Görgülü

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 11
Toplam yorum
: 1
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 180
Kayıt tarihi
: 07.09.11
 
 

Üniversitenin psikoloji bölümünü okudum. Fakat mesleğim danışmalık. Uzun yıllardır şiir  kısa zam..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster