Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Evlilik mi yoksa heves mi

Aşkım bugün yemeği sen hazırlayabilir misin? Çok yorgunum da? Kaç erkek bu ülkede bu soruya tamam hayatım diyebilir ki? Şahsen ben diyemem ama şu teklifte bulunabilirim. Hayatım bu gün dışarıdan getirtelim...

Ne kadar fedakarız eşimize karşı erkekler olarak.Bu yemek örneği sadece bir tanesi. Yemek konusunda centilmenlik yapıp eşinini dövebilen erkeklerde vardır.Ben bunu sadece örnek olarak verdim.

Evlenmeden önce, filört döneminde gerek bayanlar gerekse erkekler her her türlü fedakarlığı ve centilmenliği gösterip evlendikten sonra bu fadekerlıkları yapmayabiliyorlar. Yani, kazandırılan bir alışkanlığı eşimizin elinden alıyoruz ve dolayısı ile huzursuzluklar oluşur.Filört döneminde verilen tavizler nedense evlendikten sonra verilmiyor.Büyüyü ve iletişimi ne bozuyor.Bizim çocukluğumuzdan beri bildiğimiz nikah ta kerametin olduğu.Ama maalesef günümğzde pek kerametli olmuyor.

Milenyum yılından sonra her yıl ülkemizde boşanma sayıları bir önceki yıla göre hep sayısal yükseliş göstermektedir.İnsanlar artık eskisi gibi görücüğ usulu de evlenmiyor.Tanışıp, anlaşıp, kaynaşıp öyle evleniyorlar ama her nedense beraberlikler eskisi gibi sürmüyor.

Benim şahsi düşüncelerim bu konuda,

* Eşimize karşı eskisi kadar fedakar davranmamamız.
* Eskisi kadar hoşgörülü olamamamız.
* Verdiğimiz tavizleri artık vermememiz.
* İstediğimizi elde etmiş olmamız.
* Eski saygımızı yitirmiş olmamız.
* Eskisi kadar vermiyor olmamamız.
* Yenilik arayışına geçmemiz.
* Belkide bize uygun , nsanla evlenmemiş olmamız.
* Aşkın tehlikeli büyüsüne kapılıp mantıksız evlilik yapmamız

Gibi ana başlıklar diye düşünüyorum.Evlenmek kolay ama , ya sonrası... Bir güzel bakış , bir tatlı söz bizi evliliğe götürmemeli diye düşünüyorum.Ve yıldırım aşkı ile evlenmeye de kesinlikle karşı olduğumu belirtmek istiyorum.Yıldırım aşkı sadeca aşkın çabuk gelişmesi demektir.Aşk var diye hemen evlenmek gerekmezmi.

Evlilik sonuçta uyum gösterenlerin aynı çatı altında sevgi ve saygı ile yaşadığı bir kurumdur diye düşünüyorum.Sadece aşkla evliliğin uzun yıllar süreceğine de kesinlikle inanmıyorum...

 
Toplam blog
: 22
: 2321
Kayıt tarihi
: 16.07.07
 
 

Konya'da ticaretle uğraşmaktayım. İşim rahat ve basit olduğu için sosyal ve düşünsel olaylara, yaşam..