Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '11

 
Kategori
Aile
 

Evlilik öncesi Reklamlar

Evlilik öncesi Reklamlar
 

Onlar reklamlardı güzelim


Genç kadın kocasının ilgisizliğinden yakınarak söylenmeye başladı.

- Çok değiştin, eski senden eser yok. Sevgi dolu, süprizler yapan, beni hoşnut etmek için çabalayan adamdan eser yok şimdi. Milattan önce ve sonra kavramı gibi, ben de hayatımı evlilikten önce ve sonra diye adlandıracağım. E.Ö ve E.S. Neden cevap vermiyorsun, suskunluğun beni delirtiyor. Çiçek bile getirmez oldun, söyler misin, en son ne zaman sinemaya gittik, ya da dışarıda yemeğe çıktık?

Genç adam, gayet sakin bir şekilde;

- Senin tabirinle E.Ö. reklam dönemiydi aşkım. İyi bir ürün olduğumu düşünüyor, senin sevgin üzerime gübre gibi geliyor, coşturuyordu beni, E.Ö. de bir ben vardım, bir de ulaşmak istediğim sen. Sen benim gibi bir ürünün, reklamlarından çok etkilendin. Etkilenmemen mümkün değildi zaten, yakışıklı, işi gücü ve cebinde parası olan bir adamdım.

- İki yüzlü seni, reklamlar ha!

- Aşkım yalan mı söyleyeyim şimdi, reklamdır ürünü satan. Tabi, E.S.'sında, yani ürüne sahip olduğun dönemde ne değişti bak anlatayım.

 Bir kere, benim hammadde olduğum dönemlerde, beni işleyen, ürün haline getiren, beni ben yapan çevremi E.S.’sında hiç sevmedin. E.Ö.’cesinde, çevrem, ailem sana çok sempatik geliyordu. Annemin bademcik ameliyatında gözyaşlarını tutamayan sen, şimdi ondan nefret ediyor görüşmüyorsun.

- Sen annenin bana yaptıklarını unuttun galiba.

- Aranızdaki huzursuzluk, beni annemden asla koparamaz.. Reklamını gördüğün bir ürünü, içeriğine bakmadan almak kesinlikle sakıncalı. Ailem benim içeriğimi ve kullanma kılavuzumu hazırladı. Katkıları olmasaydı, lezzetsiz sıradan bir ürün olurdum. Keşke E.Ö’sinde okusaydın kullanma kılavuzumu.

- Sen gerçekten bir malsın biliyor musun.?

- Bu söylediğini şaka kabul ediyorum, ya da ben o havaya soktum kelimeleri. Neyse boşver, E.S.’ında bugüne kadar yaşamadığım, yapmadığım şeyleri yapmak zorunda kaldım. Elektrik, su, doğalgaz, kira, aidat ve mutfak masrafları ile karşılaştım. Bendim biz olduk, biz olmak kolay değilmiş. Sen de, ben olduğun dönemleri unut, biz olarak bak hayata. Biz olarak yapabileceklerimizi, birlikte planlayalım. Tek kişilik oyun sergilemiyoruz, bu oyunda şimdilik iki kişiyiz. Ben, bizi ve bizim üreteceğimiz ürünlerin, hesabını yapıyorum sürekli. Bak üç ay sonra aramıza yeni bir oyuncu katılacak. Senden esirgediğim, çiçek ve yapmak isteyip de yapamadığım süprizler için özür dilerim. Herşey onun ve bizim geleceğimiz yüzünden erteleniyor aşkım. Kullanma kılavuzumuzu birlikte hazırlayalım lütfen…..

 
Toplam blog
: 31
: 1109
Kayıt tarihi
: 12.03.11
 
 

Merhaba,ismim Ayşegül Adıbelli Çetin. 3 çocuğa ve onların muhteşem hediyeleri olan 6 toruna sahib..