Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '11

 
Kategori
Magazin
 

Evlilik programları yayından kalkıyor mu?

Evlilik programları yayından kalkıyor mu?
 

Son zamanların en önemli sosyal sorumluluk projesi bu!
Hayatı durduran, insanları kendine bağlayan programlar bunlar! Kime ne zararı var?
Talepler ortada, elemanlar meydanda! Her şey tamam, bir tek eş eksik!
Maksat aile bacası tütsün!
Adamın evi olsun, işi olsun, se se ka’sı olsun, anlayışlı dürüst olsun! Ama yanıma da yakışsın, boylu poslu olsun!
Kadın ise hamarat olsun, şöyle hafiften ayva göbeği olsun, fıkır fıkır bir kadın olsun!
Onu sırtımda taşırım valla, elini sıcak sudan, soğuk suya sokturmam şart olsun!
Çok çektim ben çoook!
Annem babam yok benim!
Evin en küçük çocuğuydum, ablam büyüttü beni!
İzdivaç'ınıza talibim efendim!

Ama size bazı kısa sorularım olacaktı!
Buyruuun!
Kaç yaşındasınız?
Kafa kağıdında 73 yazıyor ama aslında 72’nin içindeyim!
Öyle gösteriyorsunuz zaten!
Hadi yaa!
Valla!
Erken çöktüm aslında!
Nassı yani!
Çok çektim dedim ya!
Takma kafana, anne baba artık benim!
Peki benim en çok neyimden etkilendiniz?
“Elektrik aldım”
İlk karşılaşma çok önemli yani!
Gördünüz işte, şartlar öyle çok ağır değil, hepi topu bu!
Birlikte baş başa çay içmek işten bile değil!

Haftaya kalmaz, karar anı!
Çalsın davullar!
Yakışır, hayırlı uğurlu olsun!

İşte böyle!
Kaçan fırsatları yeniden yakalayabilmek, içinde ukde kalanları yaşayabilmek adına, ben bu izdivaca talibim diyor genç yaşlı, kadın, erkek ülkem insanı!
Yaşadığı ortamda bir türlü ruh eşini bulamayanlar, son şans olarak gördükleri ikinci bahar fırsatlarını değerlendirmeye çalışıyorlar.
Haykırıyorlar ekranlardan ”beni everin” diye.
Şıkır şıkır takılarıyla, allı pullu kıyafetleriyle göbek atmalar eşliğinde!
Ee bizlerde iki saatte olsa, hayatın sıkıntılarından uzaklaşıyoruz ne güzel!
Her şeyi bırakıp, bu programların karşısında sus pus olmuş bir şekilde keyifleniyoruz.

Daha ne olsun?

(Gülüyoruz onların aslında ağlanacak bazı hallerine!)

Ama diğer yandan, Kadın ve Aileden Sorumlu Devlet Bakanı evlilik programlarını yayından kaldırmak için sonuna kadar mücadele edeceğini açıklamış!

Yapmayın etmeyin sayın Bakan!

Halkımız için adeta bir can kurtaran simidi bu programlar.
İnsanımız budur, gidişat uygundur!
Yani bu tür programların günden güne reytingleri alt üst etmeye devam etmesi boşuna değil!

İzleyin, izlettirin, tavsiye edin!

Hemen her gün ekranlarımızda!
Bekleriz efendim!!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..