Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Evlilik sırları

Evlilik sırları
 

Aslında bugün için hazırladığım bir başka yazı vardı. Ama dün Ahmet Tan*ın köşesindeki yazıyı okuyunca sizinle paylaşmaya karar verdim. Bunca ciddi güncel sorunlarla boğuşurken okuduklarım tebessüm ettirdi bana. Yeni bir haftaya başladığımız bu pazartesi sabahı sizin de tebessüm etmenizi istedim. İşte yazıdan sizler için seçtiğim anlamlı (!) sözler :

"Evlendikten sonra erkek ve kadın yazı- tura gibidir; asla yüzyüze gelmezler,ancak hep beraberdirler."
H.Joshi

"Bazı kişiler evliliğimizin sırlarını sorarlar, biz haftada iki kez restorana gideriz. Biraz mum ışığı,güzel bir akşam yemeği,hafif müzik ve dans... O, salı günleri gider. Ben ise cuma akşamları."
H.Youngman

"Terörizm beni hiç endişelendirmez. 32 yıldır evliyim."
S.Kinisson


"Her iki karımla da talihim kötü gitti:
Birincisi beni terk etti. İkincisi etmedi."
P. murray

"Evliliğinizi iyi götürmek istiyorsanız:1-Hatalı olduğunuzu itiraf edin. 2- Haklı olduğunuzda susmasını bilin." J.Nash

"Karınızın doğum gününü unutmamanın en iyi yöntemi, bir kez unutmanızdır."
Anonim

"İyi bir kadın, kendisinin yaptığı her hatasında kocasını affedendir."
M.Berle

"Birinci adam (iftiharla): Benim karım bir melek!
İkinci adam: Çok şanslısın,benimki hala yaşıyor!"

*Ahmet Tan / Evlilik Pazarı
SÖZCÜ / 23.11.2008

 
Toplam blog
: 235
: 2079
Kayıt tarihi
: 26.09.07
 
 

Burada yazarken kim olduğumuzun, ne olduğumuzun bir önemi olmadığını düşünüyorum. Önemli olan yaz..