Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Evlilik ve ilk gün

Evlilik ve ilk gün
 

Ve Oyun sona erdi. Eskilerin deyimiyle herkes yerine yerleşti. Eee şimdi ne olacak evli miyiz yani biz?

Tuhaf geçer ilk bir kaç gün önce yıllardır tanıdığınız kişiyle aynı evde olmanın mutluluğu vardır içinizde.

Sonra ilerleyen günlerde evde bir telaş başlar. Heleki benim gibi bir ev işleri özürlüyseniz vay halinize. Akşam yemek lazım .

İmdadınıza yapılan bir kaç günlük yemek yetişir. Eh nede olsa buna vaktiniz kalmayacaktır.

Bir haftalık BALAYI bitince yavaş yavaş herşey size kalmaya başlar...

Hınınımmmmm...

Öncelikle; Balayı dönüşü yıkanacak çamaşırlar çıkar karşınıza. Makina yokken noluyomuş acaba diye söylenirsiniz. Elinizde kullanma klavuzu makinayı öğrenir, çalıştırırsınız .

Bir anda beyazların içinden bir adet siyah çorap görür ama kapağı açmak için zorladığınızda bilmem kaç kilo suyun içerde olduğunu hatırlar sadece önüne oturur izlersiniz:) En azından ben öyle yapmıştım

Sonra bi bakarsınız akşam yol dönüşü bulaşıkları size el sallamaktadır mutfaktan.

Eğer benim eşim gibi harika bir eşiniz yoksa o yorgunlukla bulaşığa girişirsiniz. Ama şayet Eş durumundan benim gibi şanslıysanız uzanır, Allahım evliliğin işte en sevdiğim tarafı bu deyip kıvrılıp biraz kestirirsiniz.

Tabi o çamaşır makinasının daha yıkayıpta asanı çıkmadıysa (Kİ ÇIKMADI)

Bu sefer çamaşır asmaya marş marş...

Yani gittiğiniz tatile mi yanarsınız.Tatilde dinlenemediğiniz ve tatilden işe çağırıldıysanız patronunuza mı söversiniz ben orasını bilemem:)

Eğer şansınız varsa ertesi gün yemek bulaşık ortalık toplama derken gün geçer gece olur ve ertesi gün sizi iş bekler...

İş yerinde siz yokken birikmiş evraklar,

Siz balayında iken bile münasebetsizce arayıp nasılsınız şefim görüşemeiyoruz diyen müşterilerinizi ziyaret eder günü bitirmeye çalışırsınız ama bitmez..

Aslında işten çıktıktan sonra asıl işiniz başlar .

Yemek! Yemek! Yemek!

Şayet benim kadar şanslı bir eşseniz sevgili kocacığınız patates kızartmasına bayılır ve ilk iş gününüzü kazasız belasız atlatır.Tekrar uykuya dalarsınız.

Ne güzel değil mi hiç birimize evliliğin bu yönlerinden bahsedilmemişti değil mi?

Bize kınalar yaktılar,

Oyunlar oynattılar ,

Gelinlikler giydirdiler,

Kolumuza bilezikler taktılar.

Ha bu arada bir hatırlatma o takılan bilezikler sizin değil !

Mobilyacı perdeci ve halıcınındır.

Eğer şansınız varsa kalan parayla kısacık bir tatil yaparsınız.

Yıllar sonra bunları hatırlayınca. İnsan o günlerinin de dalgasını geçmeliymiş.

Ama ben ne yaptım nikahımda heyecendan şekerim düştü küt diye bayıldım:)))

Bir sonraki yazımda nikah ayrıntılarımı paylaşmayı planlıyorum sizlerle

Tabi sevgili editörüm bu yazımı red etmezse :)

Sevgiyle kalın.

H.A.

 
Toplam blog
: 50
: 3085
Kayıt tarihi
: 31.10.06
 
 

Merhaba hayatta herkesin söyleyeceği birkaç cümlesi vardır, ben de ‘söyleyeceklerim var’ adlı bir kö..