Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '09

 
Kategori
Mizah
 

Evlilik ve komedi

Evlilik ve komedi
 

Artık sizi biraz da güldüreyim istedim.. Evliliğin mizah yönleri..Bakalım beğenecekmisiniz..

Tipik bir maço adam, çok hoş bir kadınla evlenir ve nikahın hemen
ardından, kurallarını ortaya koyar :
'Eve ne zaman istersem, saat kaçta istersem, ki herseyden önce eğer
istersem, o zaman gelirim ve senden bu konuyla ilgili bir tartışma
istemiyorum.
Ben başka bir şey söylemedikçe, her akşam yemek masasını kusursuz istiyorum.
İstediğim zaman eski kız arkadaşlarımla içmeye ve kağıt oynamaya
giderim ve bana bu konuda güçlük çıkarma sakın.
Bunlar benim kurallarım.Yorumun var mı?'

Kadın: 'Hayır, benim için sakıncası yok.Yalnız şunu bil ki, burada her
gece saat 7'de seks yapılacak, sen olsan daaaaa, olmasan da.'

************************


Karı koca, evliliklerinin 40'ıncı yıldönümünde sert bir ağız dalaşına girerler.
Adam der ki; 'Sen oldüğünde, mezar taşına şöyle yazdıracağım;
'Burada benim karım yatıyor - Her zamanki gibi soğuk '

'Yaa??' der kadın; 'Sen oldüğün zaman da ben senin mezar taşına şöyle
yazdıracağım;
' Burada benim kocam yatıyor.- Nihayet sertleşti.'

*********************

Doktor ve karısı kahvaltı masasında tartışıyorlar.
Adam hiddetle masadan kalkar ve
'sen zaten yatakta da iyi değilsin' der ve hışımla evi terkeder.
Bir müddet sonra kötü bir hareket yaptığını düşünüp, durumu telafi
etmek üzere telefon açmaya karar verir.
Kadın telefonu defalarca çaldıktan sonra açar ve adam sinirli bir şekilde sorar;
'Telefona cevap vermekte niye bu kadar geciktin?'
'Yataktaydım' der kadın.
'Bu saatte yatakta ne yapıyorsun?'

'İkinci bir görüş alıyorum'


*************


Bir adamın altı çocuğu var ve bu başarısından fazlasıyle gurur duyuyor.
O denli gurur duyuyor ki, karısını, onun tepkisine rağmen, 'Altı
çocuğumun annesi' diye çağırmaya başlıyor.
Bir gece bir partiye gidiyorlar. Adam eve dönme vaktinin geldiğine
karar verdiğinde,
karısının da gitmeye hazır olup olmadığını öğrenmek istiyor. Olanca
sesiyle bağırıyor;
'Eve gidelim mi altı çocuğumun annesi?'

Kadın, kocasının bu dangalaklığından son derece rahatsız oluyor ve o
da aynı ses şiddetiyle bağırıyor;
'Ne zaman istersen dört çocuğumun babası!


********************


Bir işadamı tavernaya girer, bara oturur ve bir duble martini sipariş eder.
İçkisini bitirdikten sonra, gömleğinin cebine bir göz atar, ardından
barmene bir duble martini daha hazırlamasını söyler.
Bunu da bitirince, yine gömleğinin cebine bir göz atar, sonra barmene
dönüp bir duble daha martini siparişi verir.
Barmen; 'Bakın bayım, size bütün bir gece boyunca martini getirebilirim.
Fakat, bardağı her doldurmamı istemenizden önce niçin gömleğinizin
cebine baktığınızı söyler misiniz lütfen' deyince adam cevap verir;
'Karımın fotoğrafına bakıyorum. Ne zaman gözüme güzel gözükecek,
işte o zaman eve gitme zamanı gelmiş olacak.'

 
Toplam blog
: 45
: 3226
Kayıt tarihi
: 07.08.08
 
 

Son tualde boyanan renklerin karmaşasındayım.. Biraz mavi, biraz beyaz, biraz siyahların gözde açtığ..