Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

17 Eylül '07

 
Kategori
Mizah
 

Evlilik yemini!

Evlilik yemini!
 

Kadın! Ya Şeytan'dır ya Melek. Ortası yoktur..
Ama!
Şeytan'da bir Melek olduğuna göre, artık siz karar verin.

Oysa ki kadınlar erkeklerin hayatını evlilikle süsleyen gelinlerdir.

Gelin Hanım kızımız yemin ediyor:

Bana bak Süleyman, bu gün seninle benim çok özel bi günümüz, bu gün biz şimdi Allah'ın, aha da bu iki şahitin huzurunda evlenecez.. Anlıyacağımız seninle ben, yani ikimiz bugün mutlu bir karı-koca ilan edilcez yemin billah edecez, birbirimize tutmak için sözler verecez buraya kadar anlaştık mı? O zaman ben, nikah kaydına kuyduna hukukuna göre yeminime başlıyom?

Bana çıkartacağın yedek kredi kartlarını babamın evinde bulmuşum gibi, har vurup harman savurmayacağıma, kartların üstüne çöksemde seni çökertmeyeceğime, seni asla üzmeyeceğime, öyle vırr vırr salya sümük ağlayarak ''ben annemin evine gidiyorum Süleyman'' demiyeceğime, asla pahalı mahalı hediyeler istemek şöyle dursun aklımdan dahi geçirmeyeceğime, saçma sapan şeyleri gündeme getirip şikayet kutusunu doldurmayacağıma.. Ayda yılda değil, her Allah'ın günü ve hatta üç öğün sana, dünyanın en leziz yemeklerini yapacağıma ve sofralarını kuracağıma, evlilik müessesinin en önemli maddesi olan, seni kendimden önce sevip, sayıp, anlayıp dinleyeceğime, kollayacağıma ve ömrümce, vallahi de billahi de seni geberene kadar çok seveceğime ve karın olarak öleceğime sana bana söz veriyorum.

Damat Beyefendi oğlumuz yemin ediyor:

Bana bak Şaziment, bu gün seninle benim çok özel bi günümüz.. Bu gün, biz şimdi Allah'ın, aha da bu iki şahitin huzurunda evlenecez.. Anlıyacağımız seninle ben, yani ikimiz bugün mutlu bir karı-koca ilan edilcez, yemin billah edecez, birbirimize tutmak için sözler verecez buraya kadar anlaştık mı? O zaman ben, nikah kaydına kuyduna hukukuna göre yeminime başlıyom?

Bundan sonra spora spor olarak takılacağıma, futbol denilen maç işine fazla bulaşmayacağıma, sana hafta sonlarını zehir zıkkım etmeyeceğime, televizyon kumandasını daha dün senin için parmağına göre yüzük yaptırdım.. Az sonra evlilik cüzdanıyla birlikte sana takacağıma.. Bu akşam benim toplantım var. Biraz gecikecem hayatım ayaklarına yatmayacağıma, bekar arkadaşlarım diye tanıtıp, kötü arkadaşlara yem olmayacağıma. Kaynanacığımın, yuvamıza geldiği günlerde (rahatsızlık olmak ne kelime) o günleri kutsal bileceğime, Allah siz kadınlara, ne kadar özel gün ve hafta bağışlamışsa, bu günleri boynumun borcu bileceğime, unutursam Allah benim canımı alsın diyeceğime.. Ehh bazı bazı da olsa, emiltasyon da olsa, sana ben ne hediyeler alacağım şekerim diyeceğime, seni dünyanın en mutlu kadını edeceğime, seni dövüp pataklamak ne haddime, sensiz asla ölmeyeceğime, ömrümün sonuna kadar seni seveceğime, senin süperboyun olacağıma ve de sonsuza kadar seni koruyacağıma vallahi de billahi de sana bana söz veriyorum.

İşte yine karşılıklı olarak ayvayı yiyen bir çift :)

''Melekler yüreğinizden öpsün''

Gönül notum:paylaşılan mutluğu paylaşmak

Foto:Milliyet galeri yaşam: http://galeri.milliyet.com.tr/

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..