Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Evlilik yıldönümü

Evlilik yıldönümü
 

Severek evlenmiştim.

Eşim kimileri tarafından beklenmeyecek jestleri vardı.

Örneğin işlerimin yoğun olduğu dönemde biraz rahatlamam için Çeşme’de sürpriz bir tatil ayarlamış. Fakat mutlaka bilgisayarda çalışmam gerektiğini bildiği için ofisimde bulunan bilgisayarın kasası ve monitörünü tek başına yüklenip dördüncü kattan arabaya taşımış. Üstelik “tatile gidip, mizah dergisi okuyup, denizden balık tutup mangalda pişirmek istiyorum” dediğimi unutmayıp arabaya mangal koymuş, olta ve mizah dergisi almış. Çok güzel bir tatildi.

Yine bir gün arkadaşlarımla bir toplantıdan dönerken İbrahim Tatlıses’in o dönemde yeni çıkan kasetinde bulunan Sarhoş şarkısını –herhalde hepimizin melankolik bir zamanıydı- Marmaris’ten gelinceye kadar defalarca dinlemiş eve gelince de eşime bunu söylemiştim. O da kaset dolumu yapan bir yere gidip bütün bir kasete sadece bu şarkıyı doldurtmuş. “Bütün bir kasedi Sarhoş şarkısıyla doldur musunuz” derken kendinden hiç beklenmeyen bir adamın Loreena Mc Kennit’in kasetini sormasıyla da büyük bir dumur yaşamış. Eminim ki bu olayı hem kasetçi hem de diğer müşteri akşam eve gidince gülerek anlatmışlardır.

Evlenirken bana ömür boyu zevkle saklayacağım bir hediye verdi. Nişanlılığımızdan itibaren kendisine gönderdiğim kısa mesajların hepsini bir deftere kaydetmiş. Tarihiyle, saatiyle.

Bana her zaman destek oldu, hep yanımda oldu. Bazen tahammül edilmeyecek derecede kırıcı olmama, işyerimdeki sorunları kendisine yansıtmama rağmen yapıcı oldu.

6 Eylül bizim evlilik yıldönümümüz.

Severek evlenmiştim ama her geçen gün sevgim daha fazla artıyor.

Seninle evli olmaktan çok mutluyum Filiz.

 
Toplam blog
: 5
: 1464
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Öğretim üyesiyim. Algımın -zaman zaman- diğer insanlardan farklı işlemesinin nedenini araştırıyorum...