Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '08

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Evlilik

Evlilik
 

Teğet yaşamlar


Benim arkadaşlarım on yıllardır birlikteler, ama evli değiller. Ne kurallar koymuşlar insanlar kendi hayatlarına. Evlilik diye bir kelime bulup bir kurum yaratmışız mesela. İnsan olsaydık ne gerek vardı bunlara. Evlilik; insan olmayan ama aramızda insan gibi dolaşan hayavanların yaptıkları haksızlıklara karşı, kendini koruyamayan insanları korumaya yönelik bir formalite değilmidir?
-Gereklimidir?
-??????????


-Seni çok seviyorum
-Bende
-Sensiz yapamam
-Bende
-Sende beni seviyormusun?
-Evet
-Birlikte yaşamayı kabul ediyor musun?
-Evet
-Ya yalan söylüyorsan...
-Belki sen...
-Ya beni bırakıp gidersen...
-Belki sen...
-Ben bırakıp gitmem de ya sen gidersen...
-Ben de sana güvenemem
-O zaman bir şahit bulalım
-Bulalım
-Kim olsun
-Hüseyin
-Olmaz
-Neden
-O senin arkadaşın
-O zaman sende bir şahit bul
-Tamam

-Biz anlaşamazsak bunlar kim haksız karar versin, onu cezalandırsın. Birlikte kazandıklarımızı yarıya böleriz
-Tamam
-Bilmem ne sulh hukuk mahkemeleri yetkili olsun.
-Tamam
-Şimdi herkes şu mukaveleye imza atsın
-Bu da sözleşme buyrun (bayana verilir nedense)
-Oooo nihayet evlendik
-Rahatça sevişebiliriz
-Hadi sevişelim

Ööööööööö

Buyrun
Bir ömür boyu bir sevgiyi yaşayacak, bir ömür boyu bir hayatı paylaşacak insanların hali bu.
Bir sevgi de bile bunları icat edip de kabullenmek... Bence sevgiyi küçümseyen alçaltan bir formalite.
Bir aşk'ı kaybediyorsan en büyük ceza. En çok ben üzüleceğim, en çok ben ağlayacağım.
Benden başka kim duyabilecek kederimi içinde.

Bitmişse sevgi ne gerek var mahkemelere duvarlara dikenli tellere. Kim mecbur ediyor hiç tanımadığım insanlara sorunlarımızı anlatmaya. Kim çıkarıyor bizi onları karşısına. Kim yorum yapabilir ki biten bir aşka.
Bitmişse sevgi öperim tüylerini azad kuşum'un açarım avuçlarımı uçuruveririm dağlara bulutlara...

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..