Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Evlilikler neden çabuk bitiyor?

Evlilikler neden çabuk bitiyor?
 

Evlilik de insanlar hep olağan üstü şeyler bekledikleri için bittiğini düşünüyorum…

Nasıl mı? hadi beraber bakalım…

Bayan evlilik için erkeğin hep centilmen, hep kibar, hep şık olacağını düşünerek evlenir… (bunu kendilerine bile açıklayamazlar ama neyse ben sesli düşüneyim…)

İşin aslı hiç de öyle değildir… Evliliğin ilerleryen zamanlarında kıllı, kaba, burnunu karıştıran, gaz çıkaran, kirli çamaşırını makineye atmayan, çiçek almayan yemek yapmayan, yemeğe çıkarmayan, hediye almayan, eşinin saçının boyasını fark etmeyen, sürekli tv izleyen, oturduğu yerden kalkmayan, evi dağıtan, elektrik süpürgesinin her gün çalıştığından şikâyet eden bir adamla evlendiğini görünce kadın;

-‘ayyy ne kara bahtım varmış hâlbuki beni nice doktorlar, nice mühendisler istedi de ben sana vardım ben bunları hak etmiyorum.’diye ağlamaya, yakınmaya başlar. Ama hala anlamaz ki sorunun eşinde değil sorunun beklentisinde olduğunun… Sonuçta doktorla da evlense doktor burnunu karıştıracak, mühendisle de evlense mühendis gaz çıkaracak uzaylı değil ki bunlar…

Erkek ise eşinden her zaman makyajlı, her zaman bakımlı, her zaman fönlü, hatta ömrü boyunca zayıf olmasını ister… Flört zamanında kız bu kıstaslara uyuyorsa tamamdır olay… Hemen evlenme teklif edilir… Ama evliliğin akabinde eşinin almaya başladığı kilolar, bakımsız saçları, makyajsız suratı, sürekli onu al bunu sat demesi, tatil gününde ‘ayaklarını kaldır evi süpüreceğim’ demesi, onu Ayşe’nin kocası ile yarıştırması, kaynanası ile devamlı çekişme içerisinde olması, sürekli halinden şikâyet etmesinin ardından erkek beklentisinin bir hayal olduğunu anlar…

Ondan sonra evlilik de çatırdamalar başlar, sevgi saygı tükenmiştir. Önceleri çiçek böcek olan isimleri şimdi hayvan isimleri ile devam eder… Günler kâbusa dönüştüğünde ise herkes valizini hazırlama başlamıştır artık…

İster bayan olsun ister erkek olsun unutmayalım ki karşımızdaki bir insan… Hayal bile kuracaksak daha gerçekçi, daha doğru kuralım ki evliliklerde, ilişkilerde ömür boyu sürsün…

Sonuçta robotla evlenmiyorsunuz bunu lütfen unutmayalım…

Şimdi burada,

Aşk mı bitti?

Evlilik mi bitti?

Yoksa hayallerimiz mi bitti?

Sevgiyle kalın…

 
Toplam blog
: 28
: 1145
Kayıt tarihi
: 03.11.06
 
 

1984 yılında Ankara’da doğdum. Yaşadığım şehre yani Ankara’ya bayılıyorum. Hayatımın 2/3 ünü gülerek..