Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '08

 
Kategori
Tiyatro
 

Evlilikte ufak tefek cinayetler

Evlilikte ufak tefek cinayetler
 

evlilikte ufak tefek cinayetler


Bu sezon en merak ettiğim oyunlar arasında yer alıyordu Vahide GÖRDÜM- Haluk BİLGİNER ikilisinin "Evlilikte Ufak Tefek Cinayetler" adlı oyunu. Aylarca bilet bulabilmek için uğraştım ve nihayet... Gördüm !

Hafızasını kaybetmiş bir koca ve eşi arasında evliliklerini sorgulama adına geçen uzun diyaloglar... Dekor sade ama oyunculuklar mükemmel...

Oyun başta dikkat çekiyor ama zaman ilerledikçe tek düze olmaya ve monotonlaşmaya başlıyor. Zaman zaman Vahide Gördüm'ün çıkışları oyunu kurtarıyor ama ben daha iyi bir oyun bekliyordum... "Jan Dark'ın öteki ölümü" adlı oyunu muhteşemdi. Yine de görmekte yarar var derim.

21 Mayıs akşamı Genco Erkal'ın sahneye koyduğu "SİVAS 93" adlı oyunu izleyeceğim. Keşke tiyatro sezonu yaz kış hiç bitmese...

Bu arada Nejat UYGUR için çok üzgünüm. Acil şifalar diliyorum. Tiyatromuzun bir çınarı daha devrilmesin. Bir çınar kolay yetişmiyor.
 
Toplam blog
: 17
: 513
Kayıt tarihi
: 17.04.07
 
 

Bir  Temmuz sabahı kardeşimi de alıp gelmişim dünyaya. Gerisi teferruat :) ..