Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Evlilikten Beklentilerim

Evlilikten Beklentilerim
 

Salih arıkan


Birinci evliliğimi yaptım. Yürütemedik. Yürütemedik diyorum. Suçu bir tarafa atarak rahatlayanlardan değilim. 2 kişi arasında bir suç varsa. Onu birine yüklemek haksızlık olur.

Ben 41 yaşındayım. Atalarımız demiş ki kırkından sonra azanı teneşir paklarmış. Kırk yaş önemli Peygamber yaşı Cumhurbaşkanı olma şartlarından biri. Bir insan kırk yaşına girdi ve hakkı ve batılı ayıramıyorsa o kişi bu yaştan sonra artık gerçeği bulması zor. Bu yaştan sonra dingin huzur dolu. Gözü başı oynayacak yaşı geçtik.

Sevdiğim ve sevildiğim bir hayat. Ama asla aşırılıkların olmadığı bir hayat. Bir insan el ele yürüdüğüm ama birbirini boğan ve kapatma anlayışında olmayan bir hayat. Bir sevdiğiniz var. Sürekli sizi arıyor. Ben rahatsız olurum. tabiî ki birbirimizle sohbet edeceğiz. Nitelikli bir beraberlik yaşayacağız. Ama tüm vaktini de onunla geçiremezsin. Elbette sorumluluklarımız olacak ama kendimize ayırdığımız zaman ve hobilerimizde olacak. Evlilik birlikte yürüme hayatı paylaşma. Birbirimizi esir etme ve kapatma değil. Rabbim bizi aşırılıklardan uzak eylesin.
Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..