Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

11 Mart '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Evliyim ama uygunum!

Evliyim ama uygunum!
 

Evliyim ama uygunum!!! Evet aynen böyleydi sitenin adı. Ve çok okunan gazetelerden birinin pazar eklerinden birinin baş sayfa haberi.. Okudukça hayrete düştüm, düşündüm.. Nasıl bir çıkmazda ki bu insanlar böyle bir siteyle "aldatma" sendromunu resmileştirme(!) kaygısındalar.. Çok ilginç başlıklar ve anlatımlar vardı bu yazıda. Sizlerle de paylaşmak istedim..

Bu siteye giriş bedelliymiş. Belli bir ücret ödeniyor giriş yapılırken. Ve en önemli şart "evli" olmak. Kadınların da bu siteye üye olma oranı hayli yüksekmiş. Kuralları da var tabii.. Örneğin erkek askerdeyken kadın aldatmamalı, aldatılacak mekan iyi seçilmeli, ilişki sırasında yoğun duygular yaşayıp aşık olmak yasak!.. Sitenin sakinlerine bir de parti düzenlenecekmiş. İsteyen maskeyle gelecekmiş bu partiye. Ve siteye üye olanlar hikayelerini anlatmışlar. Neden burada olduklarını ve neden aldattıklarını. Çoğu kadındı anlatanların. Evli ve kariyer sahibi kadınlar. Heyecan aradıklarından buradalarmış. Hepside eşlerini seviyor ve ayrılmak istemiyor. Hatta bazıları korkuyor da yakalanırım diye. Bazıları "eşi" onu aldattığı için "intikam" için seçmiş bu yolu. Site ilk kurulduğu günden beri inanılmaz bir talep görmüş. Bu arada siteye giriş ücretlerini ödeyemeyenler için de yardım kampanyası yapılıyormuş. İlginç ve düşündürücü bir haberdi. Yorum yapmıyorum. YORUMSUZ olarak sunmak istiyorum..

 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..