Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Evren, düzensizlik ve benim evim

Evren, düzensizlik ve benim evim
 

Bugun isten geldikten sonra karsilastigim manzara icler acisiydi. Kirmizi futonumun onundeki siyah masamin (boyle de zevkli bir adamimdir) ustunde bir adet devasa dondurma kabi (bos oldugunu soylememe gerek var mi?), hizli-yemek zincirlerinden
birine ait bos hamburger kutusu, pul biber ve karabiber kirintilari, muz kabugu ... Halinin uzerinde sol bacagindaki "cool" yirtigiyla duran kotum, mavi spor yelegim, siyah ve beyaz sapkalarim, esortmanim ... Mutfakta birikmis bulasiklarim... Allahim ben bu evi daha iki gun once toplamamis miydim?

Ben topluyorum, ev dagiliyor, ben topluyorum, ev yine dagiliyor. Tamam, universitede termodinamik dersinde evrendeki duzensizligin devamli arttigini ogrendim ve biliyorum ama bu gercegi bu kadar bariz bi sekilde surekli surekli insanin kafasina cakmak zorunda misin ey evren? Bambaska bir evrende yasasaydik da oradaki doga kanunlarindan biri duzensizligin surekli azalmasi olsaydi ne guzel de olmaz miydi? Mesela dusunun, ne yaparsaniz yapin, eviniz her daim derli toplu, bulasiklar yikanmis, etraf toplanmis. Yalniz bir dakika. Sonucta bunlari yapan ben olduguma gore doga kanunu ne olursa olsun ben bu eylemleri yapmaya devam ettigim surece evim yine de daginik kalmayacak midir? Acaba o evrende yasayan insanlar "dogal" olarak yemeklerini yer yemez bulasiklarini yikayacak, hamburgerlerini mideye indirdikten sonra kabini hemen cope mi atacaklardir? Yani bu isleri yapmak, oyle tembel tembel oturmaktan "daha cazip" mi gelecektir insanlara da sonuc bir duzenlilik durumu olacaktir? Bilmiyorum, bilemiyorum.. Tek istedigim kontrolden cikmamis bir duzensizlik hali aslinda...

 
Toplam blog
: 3
: 1434
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

Merakli biriyim. Bu nasil calisiyor, yapraklar neden yesil, ruzgar niye esiyor, gunes neden sicak gi..