Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

RMZSM Meliha Karaoğlu

http://blog.milliyet.com.tr/meliha63

12 Mart '08

 
Kategori
Sağlık
 

Evren güldü! Bizler ağladık!

Evren güldü! Bizler ağladık!
 

Evet bu gece Evren güldü bizler ağladık.... Niye bilmem bazı sahneleri gördüğümde tv yi zaplasamda kendimi tutamadım seyrettim. Sevdiğim bir program olmasına rağmen fazla duygusal sahnelere dayanamama sebebiyle sık sık geçiş yaptım, yine de Evren beni ağlattı... O sevinmiş olsada sonunda, hepimiz dua ettik ve ağladık.. Haklıydı evren Türkiye şartlarında zaten geçinmek zor birde maaşa yakın kiralar... Herkes ev sahibi olmak istiyor.... Onun adına çoook sevindik bir an evvel evine kavuşur İNŞAALLAH.

Lakin geçenlerde yarışmacıların hala paralarını alamadıklarını okumuştum hem şaşırdım hem üzüldüm... Neye hizmetle böyle oluyor bilimiyorum ama hoş gelmedi bana...

Benim ufaklığın aşırı ısrarlarına dayanamayarak ben de yarışmacı başvurusunda bulunmuştum ama geçenlerde bir röporajda Acun bey 400 bin başvuruyu aştıklarını söylemişti... Ne kadar ümitsizmişiz!...

Katılanlardan hemen hemen hiç birinin sırf ekranda görünmek maksadıyla oralara çıkmak isteyeceğini sanmıyorum.. Üstelik bakıyorum işi gücü belli bir geliri olan insanlar hemen hemen hepsi...

Ben argo bir tabirle "beleşçi" kesim olmalarında da kaynaklandığını zannetmiyorum... Sadece umut kapısı olarak karşımıza çıkıyor. "Var mısın Yok musun"

Özürlü olmak çoook zor sağlıklı insanların bile yenik düştüğü yaşam koşullarına birçok özürlünün özrüyle dayanmaya çalışması yetmiyormuş gibi ülkemiz koşullarında kendilerine yer ve iş bulabilmeleri kimbilir ne zordur.... Bizler bireyler olarak en azından bizimde birgün başımıza gelebilirmiş gibi değil, gelmiş gibi duyarlı olmanın zamanı geldi de geçiyor zannediyorum.... Sen yapamazsın! Demek hem aşağılayıcı karşı tarafın şevkini kırıcı hemde duygusal korumacı yaklaşımla söylendiğinde ise güçlüklere karşı savunmasız bırakmaya yol açıyor insanları...(gördüğüm kadarıyla..)

Özürlü çocuğu olmakda çok zordur!... Anne baba ister ki o özür kendinde olsun ama malesef...

En çok da neye üzülürüm, belli bir para karşılığı özrü tedavi olabilecek insanların o maddi imkanı bulamamaları işte beni bu kahreder... Hastahanelerde çocuklarına yiyecek, çamaşır alamıyacak aileler gördüm, tedavilerini sağlık güvencesi olmadığı için yapamayanlar..... Hele bu hastalara muayenehanenin yolunu gösteren doktorlar....

Kimse alınmasın ama gördüm kahroldum ileride mutlak o anılarımıda yazacağım.... İNSANOĞLU BİLİMDE YETERİ KADAR İLERLEDİ OLSUN O YAVAŞLASINDA, BİZLER RUHUMUZU, DUYGUSAL EVRİMİMİZİ HIZLANDIRSAK DUYARLILIĞIMIZI ARTIRSAK NASIL OLUR SİZCE.....

 
Toplam blog
: 41
: 1151
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1963 Doğumlu  ununu elemiş eleğini asmak üzere...3 (kimine göre pırlanta) çocuk yetiştirmiş denil..