Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '07

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Evrenseki' de bir gece

Evrenseki' de bir gece
 

Bavullar hazırlandı, güneş gözlüğü gözde arabanın anahtarı da cepte haydi tatile. Çok değil topu topu iki hafta. Manavgat’ın Çolaklı beldesindeyim. Eh deniz, güneş, kum, plaj hepsi harika. Bir de partner bulabilseydim dörtdörtlük olacaktı. Neyse kardeşim sağ olsun hep beraberdik. Saat 11.30’ la 15 arası denizden mahrum kaldım çünkü beni acayip çarpar. Öyle böyle yüzmeyi de geliştirdim. Bu arada yüzme konusunda yazılarını okuduğum, bana çok faydası dokunan Yüzücü rumuzlu Sayın Ahmet Oğuz beye’ de teşekkürler. Faydalı yazıları beni cesaretlendirdi ve bilgilendirdi. Ayrıca kendisine teşekkür mesajı’ da attım.

Tatilimin ikinci gününde gazetede bir ilan gördüm. Evrenseki Plaj Park açılışı hakkında. Değişiklik olur düşüncesiyle akşam gitmek için niyetlendik. Öncelikle Evrenseki hakkında kısa bir bilgi vermek istiyorum. Antalya’nın Manavgat ilçesine bağlı, 1999’ da kurulmuş, nüfusu yaklaşık 5000 kişi civarında. Gelelim açılışa, program renkli, Mehter Takımı gösterisi, Anadolu Ateşi Dans programı, Havai fişek gösterisi ve Cenk Eren (pek hayranı değilimdir ama) konseri. Öylesine bir açılıştır dedik düştük yola. Yazlığa yakın sayılır. Arabayı park edeceğiz her yer dolmuş, saat sekiz olmuş. Neyse bir yer bulduk, biraz yürüdük. Her şey düşünülmüş. Sandalye bol öyle protokole torpil geçilmemiş. Turistlerde memnun, bizde memnun. Rüzgarın tatlı esintisiyle ve kulağımızı okşayan müziğin sesiyle gece güzel sürmekteydi. Ama susuz gitmesek iyi olacakmış. Bir su alalım dedik 25 kuruşluk su oldu 1 YTL. Neyse susuzda yaşanmıyor eğlenmek uğruna verilir. En çokta Anadolu Ateşini görmek istemişimdir. Bir türlü gitmek nasip olmamıştı. Dans gösterisi başladı, herkeste bir sessizlik pür dikkat dinlendi. Saniyede 3-4 adımla müziğin ritmiyle dans gösterisi yaklaşık yarım saat kadar sürdü. Havai fişeklerde bir o kadar güzeldi, denizden ışıklı jet sky gösterileri ve konser. Konseri bir 10 dakika kadar dinledik yetti zaten, saatte epey olmuştu. Birazda parkı dolaştık. Evrenseki Belediye’ sini tebrik etmek gerek gerçekten çok güzel ve gösterişli bir açılış düzenlemiş. Güvenlik öyle kusursuz, herhangi bir taşkınlık yoktu. Çolaklı ve Evrenseki tatil beldelerine gelip görmenizi tavsiye ederim. Denizi hem sığ hem temiz. Bu geceyi de böyle kapattık ve evimize döndük.

Resim: Cenk Eren Konserinden bir görüntü.
Not: Video görüntülerini yayınlıyamıyorum çünkü boyutu 10 MG'ı geçiyor.

 
Toplam blog
: 82
: 1963
Kayıt tarihi
: 13.10.06
 
 

Müzik ve amatör fotoğrafçılıkla ilgileniyorum. Yazma isteği içimde vardı. Mutlaka bir gün düşünce..