Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Evreysko Mumiche & Yahudi Kızı

Evreysko Mumiche & Yahudi Kızı
 

EVREYSKO MUMİCHE

Syaka utrin stavam ranu.
Biz rabota sam i bezsilyan.
Ni yadini nito tsigara imam.
Povichi ot vremyatu odya pu brega,
Ribariti sa priyatileto mi.
Ut daleku minavat korabetu,
Bırzashti ora ima vav tiyah,
Koi shtaslivi , koi natajeni,
Syaki pu negu si razbira jivota,
Selu pu selu ubikalyam,
İ gladyan i sit biyah,
İ ubavi i loshi deni vidyah,
İ dushmani i priyatili vidyah,
Edno evreysko mumiche puznavah,
Biz pari,
Biz rabota,
ma nauchi da jiveya.

YAHUDİ KIZI

Her sabah kalkıyorum erkenden.
İşsiz ve güçsüzüm.
Ne yiyecek, nede sigara var.
Sahilde geziniyorum çoğu zaman,
Eşim dostum balıkçılar,
Sokak satıcıları ve çocuklar.
Vapurlar geçiyor uzaktan,
Telaşlı insanlar var içinde,
Kimi mutlu, kimi kederli,
Herkes kendince anlıyor yaşamı,
Diyar diyar dolaştım kendimce,
Açlığım, tokluğum oldu,
İyi günler, kötü günler gördüm,
Dostlar, düşmanlar gördüm,
Bir yahudi kızı tanıdım,
Bana parasız pulsuz
İşsiz , güçsüz yaşamayı öğretti.


ibrahim Kenar

 
Toplam blog
: 5
: 695
Kayıt tarihi
: 03.02.07
 
 

Bir Pomak sevdalisiyim.. Pomak News Agency editörüyüm. Aynı zamanda Pomak Enstitüsü başkanıyı..