Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '21

 
Kategori
Şiir
 

Evrildim Yeniden

 

neden teori denmiş,

anlamadım?

 

hâkikâttir,

var olan,

her bir hâkikât.

 

dişil enerjinin ürünüdür,

evre evre evrilmek.

 

doğa,

tabiat ana.

anaçtır,

her bir oluşa.

ve

zaman,

anbean.

 

doğar gün ile güneş,

batar, peşin sıra.

aslında,

ne doğan var,

ne batan,

hiç bir zaman.

 

değişir kostümler,

yeni yeni

sahneler,

dün,

yarın,

şimdiki anda.

 

sevgi ile

hayat bulur,

sevgi ile

döner,

boyutlar.

kâh orada

kâh şu arada.

 

ağır yüktür,

sevgi.

zordur,

taşımak,

bir yürekte,

elbette ki.

 

kaldı yine aklım,

âşk ile meşk arasında.

medd ile cezir,

ha oldu olacak,

umut ile hüzün,

başbaşa.

 

düşünceler hapis,

sevgi yumağında.

her nereye baksam,

Âşk.

 

anladım ki,

yoktur kurtuluş.

mahkumum,

anaforunda,

sarıp sarmalamış,

kucağında.

 

ben,

sonsuzluğun kölesi.

{ 14 Haziran 2021/Ankara }

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..